تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بحث حمایت از تولید ملی با کیفیت هیچ محدودیتی ندارد

  • کد خبر : 9248
  • 29 آذر 1402 - 8:04
بحث حمایت از تولید ملی با کیفیت هیچ محدودیتی ندارد
مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در بحث حمایت از تولید ملی با کیفیت هیچ محدودیتی نداریم و از طریق بازدید میدانی مستمر از واحدهای تولیدی و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور مقام عالی استان برگزار می‌شود در این مهم، بر اساس برنامه ها و اهداف سازمانی عمل می‌کنیم.
به گزارش آذردید؛

مسعود ایرانی مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان اردبیل طی سفر به شهرستان گرمی پس از بازدید واحدهای تولیدی صنعتی فعال، در حال احداث و سطح شهر، طی نشست جداگانه با امام جمعه و فرماندار این شهرستان در خصوص مشکلات صاحبان صنایع و فعالین اقتصادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهندس ایرانی در حاشیه این سفر گفت: مجموعه اداره کل صنعت معدن و تجارت استان با روحیه جهادی وارد عمل شده و تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با همراهی سرمایه‌گذاران و عموم مردم مشکلات موجود در حوزه صنعت معدن و تجارت را رفع نماید .

مدیر کل صمت استان افزود: اداره کل صنعت معدن و تجارت استان به تبع از وزارت مطبوع و با تاسی از فرمان مقام معظم رهبری در جدی گرفتن بحث تولید همه شرایط را برای حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید به کار می‌گیرد .

ایرانی یادآور شد: در بحث حمایت از تولید ملی با کیفیت هیچ محدودیتی نداریم و از طریق بازدید میدانی مستمر از واحدهای تولیدی و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور مقام عالی استان برگزار می‌شود در این مهم، بر اساس برنامه ها و اهداف سازمانی عمل می‌کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9248
  • 45 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.