تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دادستان مرکز استان تاکید کرد؛

تبدیل شدن بازار سنتی اردبیل به الگوی بازار تراز اسلامی

  • کد خبر : 9472
  • 03 دی 1402 - 12:17
تبدیل شدن بازار سنتی اردبیل به الگوی بازار تراز اسلامی
دادستان اردبیل در دیدار شورای مرکزی جامعه اصناف و بازاریان با اشاره به نقش بازار در سرنوشت جامعه، بر ارتقا و احیای کارکرد آن به‌ویژه در حوزه فرهنگ عمومی تاکید کرد.
به گزارش آذردید؛

جلال آفاقی دادستان مرکز استان در دیدار اعضای جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، نقش بازار و کسبه در مقاطع مختلف انقلاب و دفاع مقدس و در زمینه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را یاد‌آور شده، افزود: تاثیر بازاریان در مناسبات مذهبی و ملی همواره برجسته و تاثیرگذار بوده است.

دادستان اردبیل با اشاره به دغدغه‌های موجود فعلی در عرصه فرهنگی کشور و استان، استفاده از ظرفیت بازار برای توسعه فرهنگی در اردبیل را خواستار شد.

وی جریحه‌دار شدن عفت عمومی از طریق برخی موارد کشف حجاب و بدحجابی را برازنده شهر حسینی و دارالارشاد اردبیل ندانسته، اظهار داشت: تشکل‌های صنفی و صنوف باید در تقویت باورهای دینی در جامعه به رسالت خطیر خود عمل نمایند.

آفاقی با تشریح جزئیاتی از الگوهای مدنظر دین مبین اسلام در حوزه فعالیت اقتصادی، بر تلاش برای کسب روزی حلال و توسعه معیارهای اسلامی در داد‌و‌ستد و تبدیل شدن بازار سنتی اردبیل به الگوی بازار تراز اسلامی تاکید کرد.

تلاش برای جلب مشارکت حد‌اکثری در انتخابات پیش‌رو و ایفای نقش جامعه اصناف و بازاریان در این خصوص، از جمله محورهای مورد تاکید دادستان در این دیدار بود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9472
  • 66 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.