تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تطهیر دزدها با جریان‌سازی خبری معاندین!

  • کد خبر : 7713
  • 16 آبان 1402 - 12:41
تطهیر دزدها با جریان‌سازی خبری معاندین!
قدر دلسوزان نظام و خادمین مردم را بدانیم و امیدی که در دل مردم در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی و توجه به مطالبات مردم جوانه زده ارج بگذاریم.
به گزارش آذردید؛

✍ علی فهیمی مقدم، کارشناس علوم سیاسی، فعال رسانه‌ای و مدرس دانشگاه

🔹 سال ۱۳۷۱ بود که ورزشگاه ۲۰ هزارنفری علی دایی در پنج‌ کیلومتری شهر اردبیل، در زمینی به مساحت ۴۲هکتار کلنگش به زمین زده شد. ورزشگاهی که چون فرودگاه اردبیل جانمایی مطلوبی از نظر شرایط آب و هوایی نداشت و چون پروازهای فرودگاه، اکثر بازیهایش پس از افتتاح نصفه و نیمه در سال ۱۳۸۷ تعطیل شد! با این حال برای جوانان محروم از تمامی امکانات ورزشی موجی از شادی به ارمغان آورد و متولیان امر سرمست از این پیام آور شادی‌شان!

🔹 ۱۵ سال از افتتاح این پروژه نیمه کاره گذشت، نه کسی به فکر تکمیل آن بود و نه در جهت حفظ وضعیت موجود، چون فرودگاه اردبیل،پتروشیمی اردبیل، کمربندی سوم اردبیل، جاده اردبیل_ مغان، راه آهن اردبیل و…

🔹 حالا پس از ۳۱سال از کلنگ‌زنی این ورزشگاه، در جهت رفع موانع و مشکلات و احیاء بیت‌المال  دادستانی اردبیل وارد عمل شده است. رسانه‌های معاند توجهشان صرفا به نام ورزشگاه شد!

🔹 برخی ها ورزشگاه ۲۰ هزار نفری نامگذاری شده بنام علی دایی را به اسم او سند زدند و گفتند چون ورزشگاه از آن علی دایی است دولت بی توجهی می‌کند! برخی‌ها این ورزشگاه‌ را با سالنهای ساخته شده بنام #سردار_شهید_سلیمانی مقایسه کردند و بی‌توجه به اینکه سالن‌های ساخته شده در دو سال اخیر را چگونه می‌توان با ورزشگاهی مقایسه کرد که ۳۰ سال پیش کلنگ زنی شده و حداقل ۱۵ سال از عمر آن می‌گذرد!

🔹 جریان سازی خبری که حتی دزدها را تطهیر کردند اقدامشان را به حاشیه بردند چرا که نفع‌شان در #سیاسی کردن قضیه و بحران آفرینی بود تا احیاء #بیت‌المال!

🔹 از سوی دیگر کوتاهی مسولان امور ورزش و جوانان و #صداوسیما را نمی‌توان در این امر نادیده گرفت که چرا یکی، پس از ۱۵ سال از افتتاح این ورزشگاه در تکمیل و نگهداری آن اقدامی نکرده و دیگری چرا صرفا به عنوان سخنگوی مسئولان محلی برای ارائه‌ گزارش عمل کرده است؟!

🔹 جلال آفاقی که با شناختی که از استان دارد و با درایت و طرحهای ابتکاری، رصد نارسایی‌های استان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، ورزشی، رسانه‌ای و… در اولویت خود قرار داده است و در هیاهوی دعواهای نعمتی و حیدری، اصلاح ناهنجاریها اجتماعی اردبیل را با همراهی همکارانش بر دوش کشیده است و خدمات شایانی در مدت تصدی دادستانی مرکز استان و حتی قبل از آن در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در استان انجام داده است‌.

🔹 آفاقی سالهاست، از جمله کار گروه تخصصی آسیب‌شناسی و ارتقاء کارکرد #ورزش اردبیل در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی/ کارگروه تخصصی آسیب شناسی و ارتقاء کارکرد رسانه‌های اردبیل در پیشگیری از جرائم و #اسیب‌های_اجتماعی/ ایجاد شعبات ورزش در محاکم، #کمیته_انضباطی هیات‌های ورزشی و…  را با حضور متخصصین در کار گروه‌های مختلف راه اندازی و احیا کرده و از این طریق در توجه به سالم سازی محیط و ارتقاء کیفیت ورزش بویژه در محلات محروم اردبیل اقدامات ستودنی انجام داده است.

🔹 آفاقی را می‌توان تنها #دادستان در بین دادستان‌های کشور برشمرد که در طرحی ابتکاری برای اولین بار در کشور با راه‌اندازی کانال ارتباطی با مردم با نام ” #مدعی‌العموم ” با مردم ارتباط مستقیم دارد و گذشته از آن درِ اتاق او هر روز برای ملاقات مراجعه کنندگان باز است، این را کسانی متوجه می‌شود که زمانی برخی‌ها در همین استان در اتاقشان با کلید کنترل از راه دور باز و بسته میشد.

🔵 قدر دلسوزان نظام و خادمین مردم را بدانیم و امیدی که در دل مردم در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی و توجه به مطالبات مردم جوانه زده ارج بگذاریم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7713
  • 38 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.