تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تلاش مضاعف در آغازین روزهای سال در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردمی

  • کد خبر : 10871
  • 06 فروردین 1403 - 9:42
تلاش مضاعف در آغازین روزهای سال در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردمی
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت :تلاش مضاعف در آغازین روزهای سال در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردمی جزو اولویت‌های اساسی است.
به گزارش آذردید؛

فرهاد ثنایی با اعلام این خبر افزود: مدیریت امور اراضی استان آمادگی دارد با مد نظر قرار دادن جهش تولید و جذب حداکثر مشارکت مردمی در طرحهای کشاورزی و غیر کشاورزی نسبت به اعمال تخفیف حداکثری در مطالبات و عواید مربوطه به بهره بردارانی که در راستای جهش تولید محصولات استراتژیک طبق نظر و تایید دستگاه متولی مشارکت داشته باشند اقدام نماید.ث

نایی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ شرکت تعاونی تولید روستایی و ۱۵۰۰ شخص حقیقی در ۲۵ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی در زمینه طرحهای کشت محصولات کشاورزی و باغداری مشغول به فعالیت میباشند.

همچنین نزدیک به هزار نفر در زمینه طرحهای صنعتی و صنایع تبدیلی کشاورزی در ۹۵۰۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی در زمینه تولید محصولات کشاورزی ، دامپروری و صنعتی فعال میباشند .

این مقام مسئول گفت: در صورتیکه تولیدات این عزیزان در راستای برنامه های دولت در سال جدید در زمینه جهش تولید و رعایت الگوی کشت باشد می‌توانند از حداکثر تخفیفات اشاره شده استفاده نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10871
  • 23 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.