تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

توضیحات روابط عمومی شهرداری اردبیل در مورد منزل تخریب شده یک معلول

  • کد خبر : 8713
  • 12 آذر 1402 - 20:24
توضیحات روابط عمومی شهرداری اردبیل در مورد منزل تخریب شده یک معلول
ملک مورد نظر آیین نامه ۲۸۰۰ ساختمان و طبق نظر مهندسان استحکام لازم را نداشته و در حال ساخت غیرقانونی و البته خالی از سکنه بوده‌، تخریب شده‌است.
به گزارش آذردید؛

 

 

🔸در پی انتشار ویدیوئی از تخریب منزل مسکونی یک معلول، به استحضار هم‌استانی‌های عزیز می‌‌رساند، با توجه به اینکه ملک مورد نظر آیین نامه ۲۸۰۰ ساختمان و طبق نظر مهندسان استحکام لازم را نداشته و در حال ساخت غیرقانونی و البته خالی از سکنه بوده‌، تخریب شده‌است، البته طبق قانون، شهرداری‌ موظف به تخریب هرگونه ساخت‌وساز غیرقانونی و ساخت‌وساز در اراضی کشاورزی است.

🔹اما با این حال، طبق تصاویر روز پنج‌شنبه ۹ آذرماه سال جاری، شهردار اردبیل به همراه معاونین اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل در محل حاضر شده و ضمن بازدید میدانی با این معلول عزیز به گفت‌وگو پرداختند.

🔸بعد از این دیدار، معاونین سازمان بهزیستی قول مساعد جهت پرداخت اجاره بهای خانه جدید و همچنین اهدای زمین رایگان جهت ساخت منزل مسکونی به معلول اردبیلی دادند.

🔹شایان ذکر است، برخی از افراد سودجو جهت کسب درآمد، خانه‌های مسکونی در حاشیه‌ شهر و کاربری‌های کشاورزی ساخته و جهت سکونت افراد بی‌بضاعت به فروش می‌رسانند که این خانه‌ی در حال ساخت نیز جزء این موارد بوده‌است، از عموم شهروندان درخواست می‌شود از خرید ساختمان‌های غیرقانونی و در کاربری‌های کشاورزی و گسترش حاشیه‌نشینی خودداری کنند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8713
  • 74 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.