تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دیدار با جانبازان دفاع مقدس اردبیل

  • کد خبر : 7102
  • 13 مهر 1402 - 19:43
دیدار با جانبازان دفاع مقدس اردبیل
در آستانه 14 مهرماه روز ملی و فرا رسیدن هفته دامپزشکی؛ مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل به اتفاق مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، رئیس شورای نظام، روسای انجمن های صنفی و جمعی از مدیران ستادی و فنی دامپزشکی روز پنجشنبه 13 مهر ماه با حضور در بیمارستان ایثار با جانبازان دوران دفاع مقدس و یادگاران جنگ تحمیلی بستری در این بیمارستان عیادت کردند.
به گزارش آذردید؛

در آستانه ۱۴ مهرماه روز ملی و فرا رسیدن هفته دامپزشکی؛ مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل به اتفاق مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، رئیس شورای نظام، روسای انجمن های صنفی و جمعی از مدیران ستادی و فنی دامپزشکی روز پنجشنبه ۱۳ مهر ماه با حضور در بیمارستان ایثار با جانبازان دوران دفاع مقدس و یادگاران جنگ تحمیلی بستری در این بیمارستان عیادت کردند.

؛ دکتر مهدی فیضی مدیر کل دامپزشکی استان در این دیدار ضمن ادای احترام با اشاره به فداکاریها و از خود گذشتگیهای جانبازان در دوران دفاع مقدس آنان را الگوهای درخشان و نورانی نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیف کرد و رشادت های آنان را ارج نهاد.

دکتر فیضی گفت جانبازی مدال افتخاری است که هیچ گاه دلاورمردی آنان از ذهن مردم قدرشناس پاک نخواهد شد و نعمت ارزشمندی است که خداوند نصیب انسانهای پاک و بی الایش خود نموده است.

 

در این بازدید که به پاس قدرشناسی از این اسطوره های ایثار و فداکاری انجام پذیرفت مدیران دامپزشکی در یک فضای معنوی لحظاتی را با یادآوری خاطرات جانبازان عزیز سپری نموده و برای آنان آرزوی سلامتی و طول عمر کردند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7102
  • 70 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.