تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رصد مستمر تحرکات انتخاباتی در فضای مجازی استان  

  • کد خبر : 10433
  • 20 بهمن 1402 - 14:13
رصد مستمر تحرکات انتخاباتی در فضای مجازی استان  
معاون دادستان اردبیل گفت: همه دستگاه‌های مسئول باید در این زمینه همکاری مناسب را با کمیته استانی پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی داشته باشند. 
به گزارش آذردید؛

 

🔹در هفتمین جلسه کمیته استانی پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی استان اردبیل، مرادی معاون دادستان مرکز استان در امور فضای مجازی و رییس کمیته پیشگیری، با بیان اینکه هدف از تشکیل کمیته تبادل اطلاعات، رصد، پایش و انعکاس اخبار و اطلاعات مهم و حساس مربوط به انتخابات و برخورد به‌موقع با هرگونه تخلفات و جرائم احتمالی است، گفت: همه دستگاه‌های مسئول باید در این زمینه همکاری مناسب را با کمیته استانی پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی داشته باشند.

🔹وی به نامزدهای انتخاباتی حوزه‌های استان توصیه کرد؛  با قانونمداری و پای‌بندی به اخلاق انتخاباتی، سعی کنند با تشریح و تبیین برنامه‌های خود به دنبال آرا سالم مردمی بوده و در یک محیط سالم و با یک رقابت درست قدم به عرصه خدمتگزاری به مردم بگذارند.

🔹معاون دادستان مرکز استان همچنین یادآور شد؛ لازم و ضروری است تا نامزدها از هرگونه فعالیت تبلیغاتی زود هنگام در فضای مجازی خودداری نموده و مدیران ستاد تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی و هواداران خود را به رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی دعوت و از هر گونه اقدام که موجب سلب آسایش مردم و امنیت عمومی بالاخص در فضای مجازی است، خودداری نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10433
  • 36 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.