تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شهر اردبیل درهمایش اندیشه‌های انسانی و حقوق شهروندی به عنوان شهر مقدس و تاریخی معرفی شد

  • کد خبر : 7603
  • 14 آبان 1402 - 11:39
شهر اردبیل درهمایش اندیشه‌های انسانی و حقوق شهروندی به عنوان شهر مقدس و تاریخی معرفی شد
شهردار اردبیل گفت: در همایش اندیشه‌های انسانی و حقوق شهروندی در شهر آندونگ کشور کره جنوبی، شهر اردبیل به عنوان شهر مقدس و تاریخی به جهانیان معرفی شد.
به گزارش آذردید؛

همایش اندیشه‌های انسانی و حقوق شهروندی با حضور کشورهای عضو اتحادیه شهرهای تاریخی جهان در شهر آندونگ کره جنوبی برگزار شد. در این همایش محمود صفری شهردار اردبیل به عنوان تنها نماینده ایران به دعوت رسمی شهردار آندونگ حضور یافت.
محمود صفری شهردار اردبیل در خصوص این همایش اظهار کرد: در همایش اندیشه‌های انسانی و حقوق شهروندی که کشورهای عضو اتحادیه شهرهای تاریخی جهان حضور داشتند، شهر اردبیل به عنوان، شهر مقدس و تاریخی و گردشگری معرفی شد.
وی با بیان اینکه از سرمایه‌گذاران و گردشگران جهت حضور در شهر اردبیل دعوت شد، افزود: معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کلانشهر اردبیل و دعوت از سرمایه‌گذاران و گردشگران به شهر دارالارشاد و دارالامان در این همایش صورت گرفت.

شهردار اردبیل افزود: همچنین معرفی جاده ابریشم به عنوان شاهراه مهم تاریخی در ایجاد روابط تجاری نیز انجام پذیرفت.
صفری بیان کرد: بازدید میهمانان از طرح‌ها و پروژه‌های شهر آندونگ کره جنوبی و تبادل نظر در حوزه مدیریت شهری از دیگر برنامه‌های همایش بود.

وی گفت: ایجاد فرصت برای بحث و تبادل نظر در مورد اندیشه‌های انسانی و حقوق شهروندی و تدوین راهکارها و ایده‌های نوین برای مواجهه با چالش‌های اجتماعی به منظور ایجاد جهانی بهتر و پایدارتر از اهداف این همایش به شمار می‌آید.

شهردار اردبیل تصریح کرد: کشورهای عضو اتحادیه شهرهای تاریخی جهان از جمله ایران، کره جنوبی، ژاپن یونان، پرو و… و شهرهایی که با آندونگ تفاهم نامه خواهر خواندگی داشتند در این مراسم حضور داشتند و خانم ایروانا بوکوا دبیر کل یونسکو به عنوان سخنران اصلی این مراسم بود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7603
  • 99 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.