تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عزم جدی دستگاه قضایی استان جهت پیگیری مشکلات روستانشینان

  • کد خبر : 11282
  • 10 اردیبهشت 1403 - 21:21
عزم جدی دستگاه قضایی استان جهت پیگیری مشکلات روستانشینان
به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در راستای اجرای برنامه دیدار چهره به چهره مسئولین قضایی و اجرایی با مردم در مساجد برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

 

به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در راستای اجرای برنامه دیدار چهره به چهره مسئولین قضایی و اجرایی با مردم در مساجد و نیز اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان با هدف پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی، دیدار چهره به چهره معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ،معاون قضایی رئیس کل و رئیس حل اختلاف استان، معاون دادستان مرکز استان و جمعی از مدیران و مسئولان متولی با حضور در مسجد جامع روستای گندیشمین اردبیل برگزار شد.

 

در ابتدای این دیدار صمیمانه امام جماعت و نماینده اهالی با ذکر مشکلات خود از جمله ؛تعمیر و مرمت جاده ارتباطی روستا، تامین آب شرب ، اجرای کامل طرح هادی ، آسفالت معابر و جدول کشی و اشتغال جوانان ، خواستار برطرف شدن این مشکلات شدند.

پس از استماع مشکلات اهالی شریف این روستای قریب به ۱۰۰۰ نفری با ۳۰۰ خانوار، با محوریت نظارت قضایی تعدادی از مسئولین ادارات و دستگاه های خدمت رسان پاسخگوی مطالبات ، مشکلات و مسائل مطروحه شدند .

 

جهانگیر جوانمرد در حاشیه این دیدار صمیمی گفت: دستگاه قضایی استان در راستای اجرایی نمودن برنامه های پیشگیرانه، با آمادگی و هماهنگی کامل با ادارات، از طریق برگزاری دیدار چهره به چهره ی دوره ای و مستمر با اهالی شریف در سراسر استان اقدام می نماید که پس از رصد و پالایش مشکلات با دعوت و حضور از مسئولان اجرایی مرتبط ضمن استماع مشکلات اهالی محله نسبت به پی گیری تا رفع مشکلات مطروحه اقدام می نماید .

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11282
  • 15 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.