تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

قدردانی فرماندار اردبیل از دادستان مرکز استان به دلیل احیای حقوق عامه

  • کد خبر : 11277
  • 10 اردیبهشت 1403 - 12:27
قدردانی فرماندار اردبیل از دادستان مرکز استان به دلیل احیای حقوق عامه
فرماندار اردبیل و رییس شورای تامین شهرستان با اشاره به اقدامات دادستانی در زمینه حمایت از جهش تولید و سرمایه‌گذاران به عنوان مصداق بارزی از حقوق عامه، به ویژه پیگیری‌های اخیر مشکلات شهرک آبزیان صنعتی سامیان قدردانی کرد.
به گزارش آذردید؛

🔸 فرماندار اردبیل و رییس شورای تامین شهرستان با اشاره به اقدامات دادستانی در زمینه حمایت از جهش تولید و سرمایه‌گذاران به عنوان مصداق بارزی از حقوق عامه، به ویژه پیگیری‌های اخیر مشکلات شهرک آبزیان صنعتی سامیان قدردانی کرد.

🔸 گفتنی است؛ در آغازین روزهای سال و در جهت نامگذاری صورت گرفته و از باب شناسایی و رفع مشکلات حوزه تولید و سرمایه‌گذاران، آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل با حضور در کشت و صنعت و دامپروری مغان، شهرک گلخانه‌ای پارس‌آباد و شهرک آبزیان صنعتی سامیان اردبیل ضمن بازدید از واحدهای مختلف و بررسی وضعیت موجود، پیگیری های لازم را نسبت به نیازمندی‌ها و مشکلات مطروحه انجام داده بود. 🔸 حل اختلاف ۴۰ ساله کشاورزان و عشایر با کشت و صنعت و همچنین تعیین تکلیف مشکل سرمایه‌گذاران شهرک گلخانه‌ای اردبیل در خصوص ریزگردها، زیرسازی و آسفالت راه دسترسی از جاده اصلی از جمله دستاوردهای حضور میدانی و پیگیری و اقدامات دادستان مرکز استان می‌باشد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11277
  • 14 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.