تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مسدودی پل داروپخش به علت درز انبساط

  • کد خبر : 7527
  • 07 آبان 1402 - 11:43
مسدودی پل داروپخش به علت درز انبساط
معاون امور زیربنائی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل ضمن قدردانی از صبر و شکیبانی شهروندان بابت مسدودی لاین رفت پل داروپخش، اظهار کرد: با پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نصب درز انبساط مدل(مدولار) پل داروپخش بعد از ۴ سال در حال انجام است، البته پل مشکل فنی ندارد. وی با بیان این‌که تا اتمام عملیات عمرانی لاین رفت پل مسدود خواهد شد، افزود: میدان وحدت، به‌عنوان جایگزین جهت عبور و مرور شهروندان مشخص شده است.
به گزارش آذردید؛

نقی باقرزاده معاون امور زیربنائی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل ضمن قدردانی از صبر و شکیبانی شهروندان بابت مسدودی لاین رفت پل داروپخش، اظهار کرد: با پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نصب درز انبساط مدل(مدولار) پل داروپخش بعد از ۴ سال در حال انجام است، البته پل مشکل فنی ندارد. وی با بیان این‌که تا اتمام عملیات عمرانی لاین رفت پل مسدود خواهد شد، افزود: میدان وحدت، به‌عنوان جایگزین جهت عبور و مرور شهروندان مشخص شده است.

همچنین بعد از اتمام درز انبساط لاین رفت، عملیات در لاین برگشت نیز آغاز خواهد شد. معاون امور زیربنائی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل بیان کرد: درزهای انبساط در راستای جلوگیری از وقوع حوادثی و محافظت از عرشه پل‌ها در مقابل نوسانات دمایی، تسهیل عبور و مرور بر روی شکاف مابین قطعات دال مجاور و استحکام پل اجرا می‌شود.

باقرزاده با اشاره به این‌که در حال حاضر عملیات مرمت در حال انجام است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم انبساط پل داروپخش را تا ۲۰ روز کاری به اتمام برسانیم و از صبوری شهروندان فهیم قدردانی می‌کنیم.

معاون امور زیربنائی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل با اشاره به هماهنگی با پلیس راهور از شهروندانی که از این مسیر تردد می‌کنند خواست تا ضمن رعایت به علائم ترافیکی و تابلوهای اطلاع‌رسانی از مسیر جایگزین استفاده کنند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7527
  • 79 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.