تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مشکلات دانشگاه‌ها را برطرف می‌کنیم

  • کد خبر : 3052
  • 28 دی 1400 - 14:23
مشکلات دانشگاه‌ها را برطرف می‌کنیم
نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی و دانشگاهی اختصاص یافته است.
به گزارش آذردید؛

صدیف بدری ظهر امروز در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل اظهار داشت: بررسی مشکلات و نیازهای دانشگاه نیازمند پیگیری رفع مشکلات از سوی دستگاه‌های مربوطه اولویتی اساسی و مهم مطرح است که در این زمینه به ویژه در مناطق کم‌برخوردار کشور بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی بیان کرد: آموزش‌های دانشگاهی برای اقشار مختلف مردم توسعه و دسترس‌پذیری آموزش‌های دانشگاهی بسیار مهم و اساسی است که برای اقشار مختلف مردم بسیار حائز اهمیت و اساسی است که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده و امیدواریم به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس گفت: برخی مشکلات اقتصادی و کاهش جمعیت دانشجویی در تضاد با وجهه مردمی این دانشگاه است که در این زمینه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص یافته تا بتوانیم شاهد توسعه حوزه آموزشی و پژوهشی در استان باشیم.

بدری بیان کرد: حمایت از پروژه‌های پژوهشی استان یکی از برنامه‌ریزی‌های اساسی و مهم است که درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در راستای بهبود وضعیت آموزشی در استان دست یابیم و موانع و مشکلات موجود را برطرف کنیم که این موضوع جزو اولویت‌های حائز اهمیت محسوب می‌شود که برای ما مد نظر است.

 

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=3052
  • 359 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.