تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس: ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال “شدنی و ممکن” است

  • کد خبر : 2378
  • 15 شهریور 1400 - 15:51
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس: ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال “شدنی و ممکن” است
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ساخت یک میلیون واحد مسکونی در کشور امری شدنی و ممکن است که نیاز به اراده قوی و مصمم دولت دارد.
به گزارش آذردید؛

صدیف بدری با اشاره به عدم کنترل بی‌ثبات کالاهای اساسی در کشور اظهار داشت: متأسفانه در وضعیت موجود باید با تثبت قیمت کالاهای اساسی که ساعتی و روزانه در حال تغییر است، برنامه‌های اساسی و مدونی پیاده‌سازی شود.

وی بیان کرد: مهم‌ترین اولویت اقتصادی دولت ورود به موضوعات اقتصادی است که اگر در این زمینه اقدامات مناسبی انجام نیابد، در آن صورت نمی‌توانیم شرایط را مدیریت و کنترل کنیم، چرا که در کشورمان علی‌رغم این که تولید سیمان بیشتر از نیاز داخلی است اما قیمت آن در حال افزایش است و در موارد مشابه نیز این مصداق مشهود است.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: از دولت انتظار داریم با داشتن برنامه کوتاه و میان مدت در چندین ماه آینده قیمت کالاهای اساسی را واقعی‌سازی کند، چرا که هم‌اکنون قیمت‌ها واقعی نیستند و این موضوع به یک امر مشکل ساز تبدیل شده است که نیازمند اتخاذ تصمیمات اساسی و مهم است.

بدری اظهار کرد: در چرخه توزیع کالا نیز مشکلات به وفور مشاهده می‌شود و دست سوداگران و دلالان نیز در این زمینه باید هر چه سریع‌تر به صورت تخصصی و با جدیت کامل مورد توجه واقع شود تا بتوانیم با مد نظر قرار دادن موضوعات زیربنایی و بحث اقتصادی و گردشگری مشکلات را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: از طرفی در ارتباط با تأمین مسکن نیز کشور با مشکل اساسی مواجه است که انتظار داریم دولت نیز در این زمینه اقدامات راهگشایی را انجام دهد، چرا که مسکن به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و دولت نیازمند پیشبرد اهداف مورد نظر و اقدامات بسیار جدی و اساسی است.

بدری بیان کرد: ساخت یک میلیون واحد مسکونی در کشور امری شدنی و ممکن است که نیاز به اراده قوی و مصمم دولت دارد که انتظار داریم دولت در راستای تولید و ساخت این تعداد واحدها نیز همراهی‌های لازم را داشته باشد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=2378
  • 592 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.