تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نیروگاه اردبیل مازوت نمی سوزاند

  • کد خبر : 9448
  • 03 دی 1402 - 7:56
نیروگاه اردبیل مازوت نمی سوزاند
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: در نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل از سوخت مازوت استفاده نمی شود.
به گزارش آذردید؛

حسن قاسم پور با رد مصرف مازوت در نیروگاه اردبیل اظهار داشت: سوخت دوم این نیروگاه گازوئیل است و برای اطمینان از حفظ محیط زیست، به صورت مستمر گاز‌های خروجی از این نیروگاه پایش می‌شود.

قاسم پور با اشاره به فعالیت ۳ ایستگاه سنجش کیفیت هوا در اردبیل افزود: در یکسال گذشته تنها دو روز هوای ناسالم برای گروه های حساس به ثبت رسیده است و در بقیه ی روزها شاهد هوای پاک و سالم در اردبیل بوده ایم.

وی در خصوص کانون های گرد و غبار در اردبیل گفت: چند کانون نقطه ای گرد و خاک را در اردبیل داریم که با توجه به بادخیز بودن اردبیل مستعد ایجاد گرد و خاک هستند و در تلاش هستیم از طریق دستگاه های ذیربط و متولی امر، تبعات منفی وجود این کانون ها را کاهش دهیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، هوای پاک را حاصل همکاری دستگاه های متولی عنوان کرد و افزود: طبق قانون هوای پاک، اداره کل حفاظت محیط زیست ناظر بر حسن اجرای قانون هوای پاک است و با پیگیری های انجام شده از طریق فعالیت هایی از قبیل ایجاد فضای سبز، کمر بند سبز، توسعه حمل و نقل عمومی، خودروهای استاندارد، فعالیت های صنعتی پاک و تامین سوخت پاک به دنبال حفظ هوای پاک در اردبیل هستیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9448
  • 60 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.