تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ورود جدی دستگاه قضایی استان برای تعیین تکلیف پرونده های رسوبی و قدیمی اجرای احکام ماده ۱۰۰ شهرداری

  • کد خبر : 11373
  • 16 اردیبهشت 1403 - 18:54
ورود جدی دستگاه قضایی استان برای تعیین تکلیف پرونده های رسوبی و قدیمی اجرای احکام ماده ۱۰۰ شهرداری
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان از اجرای احکام ماده 100 شهرداری منطقه چهار و پنج اردبیل بازدید کرد.
به گزارش آذردید؛

بوسف خدادادی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در راستای سیاست ها و برنامه های کلی دادگستری ، با حضور در شهرداری منطقه ۴ و ۵ اردبیل، پرونده های واحد اجرای احکام ماده ۱۰۰ قانون شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید اظهار داشت: ساخت و سازهای غیر مجاز و به تبع آن رشد افقی و نامتوازن شهری علاوه بر اینکه موجب خدشه دار شدن سیما و فضای شهری می شود از طرفی نیز خاستگاه بسیاری از جرائم و آسیب های اجتماعی است. لذا به منظور مقابله و پیشگیری از جرائم ، دستگاه قضایی به این مقوله ورود جدی نموده است تا با بازدید های مستمر خود وضعیت اجرا ی احکام مناطق ۵ گانه شهرداری را مورد رصد قرار داده و با هرگونه موارد تخلف به شدت برخورد نماید.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: مسلماً، یکی از مصادیق عدالت برخورد بدون تبعیض و یکسان با همه پرونده های موجود در اجرای احکام است و نباید پرونده های رسوبی و قدیمی مربوط به ماده ۱۰۰ بدون اقدام در اجرای احکام مانده باشد و مسئولان و مدیران شهرداری باید هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف نمودن این پرونده ها اقدام نمایند .
وی افزود: عدم اقدام در یک پرونده ای موجب برداشت های مختلف در بین مردم شده و القای ناعدالتی در اجرای احکام در بین شهروندان می گردد. بنابراین شهرداری باید در برخورد و اجرای احکام پرونده های ماده ۱۰۰ باید مطابق با قانون و بر اساس قوانین و مقررات بطور یکسان در مواجه با پرونده ها عمل نماید.
نظارت بر برخی از واحد های مناطق ۴ و ۵ شهرداری و پاسخگویی به مراجعین از دیگر برنامه های معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در امور کمیسیون های ماده ۱۰۰ قانون شهرداری در این بازدید بود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11373
  • 7 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.