تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

۸هزار ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در دست اجرا است

  • کد خبر : 8592
  • 11 آذر 1402 - 11:31
۸هزار ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در دست اجرا است
شهردار اردبیل از شکستن قفل پروژه‌های مشارکتی خبر داد و گفت: ۸۵۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی در دست اجرا است.
به گزارش آذردید؛
محمود صفری در جلسه با احزاب سیاسی اردبیل که با حضور رئیس و تعدادی از اعضای شورای شهر اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است، بدون شک پروژه‌های مشارکتی، زمینه‌ساز عمران شهری و کسب درآمد پایدار برای شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری متعدد در شهر اردبیل، با این میزان اعتبار در جای خود کم‌نظیر است، تصریح کرد: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به دنبال ایجاد درآمد پایدار و همچنین توسعه تمامی نقاط شهر است و برای این امر تلاش می‌کنیم.

شهردار اردبیل در ادامه به توجه ویژه شهرداری و شورای شهر به اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و ایجاد شور و نشاط بین شهروندان اشاره کرد و افزود: طی یکسال گذشته بیش از ۲ هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهر اردبیل برگزار شده‌است.

صفری با پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان اردبیل اشاره کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی نیز همانند سایر اقدامات با پیشرفت قابل توجهی و بدون تعطیلی و توقف پیش می‌روند که در این راستا عملیات عمرانی در پل بسیج به‌صورت شبانه‌روزی تداوم دارد.

وی در پایان با اشاره به زیباسازی پل قدس و نصب نمای کامپوزیت بر پل، بیان کرد: با حضور دادستان اردبیل جهت برخوردهای قضایی در راستای حفظ زیباسازی پل قدس در ایام انتخابات تصمیم گرفته شد که با آلودکنندگان محیطی پل قدس برخورد خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8592
  • 75 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.