تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

امروزه با جنگ اراده و آگاهی مواجه هستیم

  • کد خبر : 11536
  • 25 اردیبهشت 1403 - 12:52
امروزه با جنگ اراده و آگاهی مواجه هستیم
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروز جنگ اراده و آگاهی است و رزمندگان این جنگ نرم دانشجویان و جوانان آگاه و بصیر هستند
به گزارش آذردید؛

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در همایش راویان نور که در سالن شهیدان نوعی اقدم دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس بعد از دوران جنگ تحمیلی با ورود به عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم به محرومیت‌زدایی از جامعه پرداخته و راه شهدا را در سنگر مقدس خدمت‌رسانی ادامه دادند.

وی به مقایسه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با رزمندگان جنگ نرم و ترکیبی امروز پرداخت و افزود: رزمندگان جبهه جنگ نرم که دانشجویان و جوانان بصیر و آگاه هستند با تعهد و تخصصی که دارند بالاتر از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند چراکه ۸ سال جنگ تحمیلی نبرد تن با تانک بود در حالیکه جنگ امروز جنگ اراده و آگاهی است. فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به خدمات بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام و بسیجیان مخلص هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از پایان جنگ با حضور در روستاها و مناطق محروم در امر جاده‌سازی، آب‌رسانی و برق‌رسانی سنگ تمام گذاشتند. محمدی‌اصل به سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و تصریح کرد: امروز جهادگران ما در بسیج سازندگی تداوم دهندگان راه سنگرسازان بی سنگر دفاع مقدس هستند که جان خود را سپر بلا کرده و برای رزمندگان اسلام در برابر سیل بی امان تهاجمات جان پناه ایجاد کردند تا دشمنان از بُن دندان مسلح نتوانند کاری از پیش ببرند. وی با اشاره به شاهکار دوران دفاع مقدس یعنی عبور از اروند ادامه داد: امروز مهندسان ما با تبعیت از متخصصان متعهد دوران دفاع مقدس در زمینه فنون مهندسی نیز به خودکفایی رسیده و در زمره بهترین‌ها هستند. فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از بسیج به عنوان مصداق بارز «انا اعطیناک الکوثر» نام برد و خاطرنشان کرد: بسیجیان با آثار و شجاعت خود با اتحاد و همدلی نشان دادند که انسان الهی اشرف مخلوقات است. محمدی‌اصل به وعده صادق نیز اشاره کرد و ادامه داد: بسیجیان با تداوم راه شهدا پر مواج و پرخروش با تحقق وعده صادق نشان دادند بسیج هر زمان اراده کند، حماسه ساز و حماسه‌آفرین است. وی به دوران کرونا اشاره کرد و گفت: بسیج با ایثار جان و مال خود در اوج کرونا وحدت و انسجام و فرهنگ ایثار خود را به جهان دیکته کرد و ثابت کرد که بسیج مخلص‌ترین نیروی در حال حاضر جهان است و به الگویی بی‌مانند برای جوامع تبدیل شده است. فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: نخبگان پزشکی ما در دوران کرونا ضمن دست‌یابی به واکسن در امر تجهیز بیمارستان نیز سنگ تمام گذاشتند و ظرف ۴۸ ساعت دو بیمارستان اردبیل را به دستگاه اکسیژن ساز مجهز کردن و همه این‌ها در سایه کارهای جهادی و وجود نیروهای مومن، مخلص و متعهد شکل گرفت. محمدی‌اصل در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تجلیل از خادمان راهیان نور دانشجویی به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و خاطرنشان کرد: جنگ ما فراتر از رویارویی بلوک شرق و غرب با نظام مقدس جمهوری اسلامی، جنگ بین حق و باطل بود، به‌طوری‌که واقعه کربلا به نوعی تکرار شد و عده‌ای قلیل اما مجهز به سلاح ایمان و ولایت‌مدار برابر جبهه کفر و باطل صف آرایی کردند. وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ایمان رزمندگان اسلام تانک‌های دشمنان را متوقف کرد گفت: نتیجه ۸ سال دفاع مقدس بی بدیل‌ترین نتایج در تاریخ جنگ های ایران است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11536
  • 32 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.