تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

بازار طلا فروشی های استان اردبیل زیر ذره بین استاندارد

  • کد خبر : 10209
  • 07 بهمن 1402 - 14:12
بازار طلا فروشی های استان اردبیل زیر ذره بین استاندارد
رئیس اداره امور آزمایشگاه های این اداره کل در رابطه با نظارت بر بازار طلا فروشان گفت: بازرسی مشترک از واحدهاي صنفی عرضه کننده مصنوعات طلای استان اردبیل با همکاری کارشناسان ادارات کل تعزیرات حکومتی، صنعت معدن تجارت و اتحادیه طلای استان در قالب طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد اجباری) در حال انجام می باشد.
به گزارش آذردید؛

بابک زارعی، رئیس اداره امور آزمایشگاه های این اداره کل در رابطه با نظارت بر بازار طلا فروشان گفت: بازرسی مشترک از واحدهای صنفی عرضه کننده مصنوعات طلای استان اردبیل با همکاری کارشناسان ادارات کل تعزیرات حکومتی، صنعت معدن تجارت و اتحادیه طلای استان در قالب طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد اجباری) در حال انجام می باشد.

زارعی اظهار داشت: با توجه به اجباری بودن کد گذاری مصنوعات طلا، بازرسی از مراکز عرضه و تولید مصنوعات طلا به منظور نظارت بر این مراکز و شناسایی مصنوعات غیر استاندارد همزمان با نظارت بر کلیه مراکز عرضه و فروش فرآورده های مشمول مقررات استاندارد های اجباری در استان انجام می گیرد.

ایشان در ادامه یادآور شد: در سال جاری از ۲۲ واحد صنفی عرضه کننده مصنوعات طلا در سطح استان بازدید به عمل آمده است.

وی در پایان بیان کرد: هم استانی های گرامی می‌توانند کد شناسایی مصنوعات طلا (متشکل از یک حرف بزرگ انگلیسی و یک عدد دو تا چهار رقمی) را به همراه حرف بزرگ انگلیسیG (کد+G) به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نموده و از اصالت مصنوعات طلا مطلع شوند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10209
  • 69 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.