تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل

  • کد خبر : 11030
  • 26 فروردین 1403 - 10:04
بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل
جلسه برسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل با حضور مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، پیشکسوتان و فعالین معدنی استان در محل سالن جلسات اداره کل صمت برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

مسعود ایرانی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت در جلسه ای که به منظور برسی مشکلات خانه معدن استان برگزار شده بود گفت: استان اردبیل دارای پتانسیلی قوی در حوزه معدن است و ازخانه معدن استان انتظار داریم ، در این زمینه فعالیت بیشتری را شاهد باشیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: قسمتی از مشکلات در بخش معدن استان مربوط به پهنه معدنی قزل اوزن بود که ۵ مورد از این محدوده امید بخش آزاد شده و مشغول جذب سرمایه گذار دولتی و خصوصی هستیم تا از طریق برگزاری مزایده واگذار شود.

ایرانی افزود: اگر تشکل قوی در کنار اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان نباشد به تنهایی نمی توانیم کار را پیش ببریم و در این راستا،خانه معدن تشکلی قوی و مدافع حقوق بهره‌برداران معادن استان است و بهره ‌برداران معادن نیز می توانند از طریق این تشکل مسائل و مشکلات خود را پیگیری کنند و به نوعی امورات مربوط به معدن را تسهیل کنند.

گفتنی است در پایان پس از بحث و بررسی و تبادل نظر، مقرر گردید اعضای حاضر بعنوان هیات امنای خانه معدن استان ظرف مدت یک هفته نسبت به برگزاری و انتشار آگهی انتخابات مربوط به هیات مدیره خانه معدن استان اردبیل طبق اساسنامه و قوانین حاکم بر خانه معدن اقدام نمایند .

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11030
  • 43 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.