تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

بسیج شجره طیبه ای است که از عمق معارف الهی متولد شده است

  • کد خبر : 8336
  • 05 آذر 1402 - 14:50
بسیج شجره طیبه ای است که از عمق معارف الهی متولد شده است
تشکیل بسیج مستضعفین ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی (ره)، هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام خمینی (ره)، ازجمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی سازی توطئه ها به حساب می آید.
به گزارش آذردید؛

حجت الاسلام و المسلمین اسد علیزاده که درمراسم گرامیداشت هفته بسیج در محل سالن اجتماعات این سازمان سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوات یقیین و حدیث عشق می دهد. بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و در مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و اکنون به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت.

🔹این مقام مسول در ادامه سخنان خود افزود: تشکیل بسیج مستضعفین ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی (ره)، هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام خمینی (ره)، ازجمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی سازی توطئه ها به حساب می آید.

🔹حجت الاسلام مهدی اسدعلیزاده افزود: آرزوی هرتک تک ما این است که بسیجی وار زندگی کنیم و با بسیجیان محشور شویم . همان انسانهای وارسته ای که نارنجک به کمر بستند و خود را زیر تانک دشمن انداختند.

🔹در ادامه سرهنگ رحیمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات استان نیز افزود: بسیج در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام (ره ) تاسیس گردید و تاکید شد تا با تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی از انقلاب اسلامی و آرمانهای آن دفاع کند و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا نشان دهد .

🔹وی افزود: بسیج در تمامی عرصه ها در جامعه در طی ۴۵ سالی که از حیاط انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می گذرد در صحنه بوده و در طول هشت سال دفاع مقدس همچنین در بحران های اجتماعی همیشه نقش کلیدی را داشته است .

🔹وی ادامه داد : شهید مرحمت بالا زاده و شهید باکری از بسیجیان سلحشوری بودند که یاد و خاطره شا ن و همرزمانشان برای همیشه در تاریخ باقی خواهد ماند و ملت فهیم ایران اسلامی نیز قطعا هیچ وقت رشادت ها و قهرمانی های این انسانهای وارسته را فراموش نخواهند کرد.

🔹در ادامه این مراسم فرمانده پایگاه مقاومت طریق القدس سازمان جهاد کشاورزی نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته را ارائه کرده و افزود: در واکسیناسیون دامها بر علیه بیماریهای خطرناک در شهرستانهای گرمی و مشکین شهر بسیج نقش کلیدی را برعهده گرفت و همواره نیز دوش به دوش مدیریت بازرگانی این سازمان بر نحوه توزیع فراوردهای دامی و کالاهای اساسی نظارت دارد و همواره در جمع آوری کمک های نقدی به مناطق زلزله زده فعال بوده است .

🔹لازم به توضیح است که در پایان این مراسم چند نفر از بسیجیان فعال این سازمان با اهداء لوح قدردانی شد .

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8336
  • 56 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.