تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

بیانیه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در بزرگداشت یوم الله روز قدس

  • کد خبر : 10916
  • 15 فروردین 1403 - 13:45
بیانیه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در بزرگداشت یوم الله روز قدس
روز قدس تجلی وحدت امت اسلامی با محوریت مظلومیت مردان و زنان و بچه‌های پاره تن اسلام، فلسطین است. روز قدس برای دفاع از مظلوم و فریاد کشیدن بر سر ظالم و متکبر است. روز قدس فریادهای در دل مانده نزدیک به 70 سال تجاوز و کشتار و بی‌رحمی بر مردم بی دفاع فلسطین است.
به گزارش آذردید؛

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در بزرگداشت یوم الله روز قدس

سلام بر بیت المقدس اولین قبله‌گاه مسلمانان و سلام بر مقاومت، ایثار و آزادی
روز قدس تجلی وحدت امت اسلامی با محوریت مظلومیت مردان و زنان و بچه‌های پاره تن اسلام، فلسطین است. روز قدس برای دفاع از مظلوم و فریاد کشیدن بر سر ظالم و متکبر است. روز قدس فریادهای در دل مانده نزدیک به ۷۰ سال تجاوز و کشتار و بی‌رحمی بر مردم بی دفاع فلسطین است.
سلام و درود خدا بر روان پاک و مطهر حضرت امام خمینی(ره) بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی که با تیزبینی و درایت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به روز وحدت امت اسلامی برای دفاع از مظلومیت قدس شریف و انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و اسرائیل کودک‌کش اعلام نمود. امام خمینی(ره) فلسطین را نماد همبستگی و اتحاد امت اسلامی برای نشان دادن قدرت و عظمت اسلام و سستی و ضعف رژیم غاصب صهیونیستی دانست و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی محور این فریاد از دل برآمده جهان و جوش و خروش با معرفت و شور و شعور با بصیرت است. حمایت از فلسطین و قدس به تعبیر مقام معظم رهبری از عمق اعتقاد ما نسبت به اسلام و معارف نجات‌بخش و سعادت‌آفرین آن است. و در این راه ما تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس ایستاده‌ایم و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از زبانمان نخواهد افتاد.
ما اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در راستای حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان و کشتار کودکان و نوجوانان و هتک حرمت به بانوان و ممانعت از ارسال غذا، دارو و … و همچنین حمله هوایی به کنسول‌گری ایران در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی و سرداران کشور اعلام انزجار خود را از رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیسم اعلام داشته و از همه امت اسلامی و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و فرهنگی کشور برای حضور باصلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کنیم تا بار دیگر با مشت‌های گره کرده و فریادهای وحدت آفرین حمایت قاطع خود را از مردم مقاوم غزه و فلسطین اعلام نماییم و از کلیه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی انتظار داریم تا همچون گذشته با رصد کامل فعالیت‌ها و تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، پاسخ قاطع و سیلی محکمی را در اسرع وقت به دژخیمان سفاک اسرائیل به نمایش بگذارند تا درس عبرتی برای دشمنان ایران مقتدر اسلامی باشد.
در پایان از پروردگار متعال سلامتی و طول عمر پربرکت و باعزت برای امیر قافله بصیرت و استقامت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و توفیقات روزافزون را برای امت اسلامی و ملت همیشه در صحنه ایران عزیز و همه اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه و مجموعه‌های انقلابی را مسئلت می نماییم.

السلام علیکم و رحمه ا…
ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل
۱۵/۱/۱۴۰۳

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10916
  • 53 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.