سرپرست اداره کل یادآور شد: شهروندان میتوانند با مراجعه به سامانه «مردمدار» گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند. حسین پور در ادامه افزود : سامانه مردمدار بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارشها، درخواست ها و نظرات شهروندان برای دادخواهی مردم در کیفیگرایی محصولات و خدمات است . سرپرست اداره کل اظهار داشت : در این سامانه شهروندان می توانند گزارشات مربوط به تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی و جایگاه سوخت)، نهادهای ارزیابی انطباق و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت غیرحضوری به اطلاع متولیان امر برسانند و ارتقای کیفیت زندگی خود را مطالبه کنند. وی در آخر تاکید کرد : درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه های مخلتف از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.
سرپرست اداره کل استاندارد استان در آستانه شب یلدا خبر داد؛
تخلفات کیفی کالا و خدمات را به سامانه «مردمدار» گزارش دهید
- کد خبر : 9245
- 29 آذر 1402 - 8:00
سرپرست اداره کل یادآور شد: شهروندان میتوانند با مراجعه به سامانه «مردمدار» گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند. حسین پور در ادامه افزود : سامانه مردمدار بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارشها، درخواست ها و نظرات شهروندان برای دادخواهی مردم در کیفیگرایی محصولات و خدمات است .
به گزارش آذردید؛
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9245
- 106 بازدید