تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل برگزار شد

  • کد خبر : 11431
  • 19 اردیبهشت 1403 - 9:19
جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل برگزار شد
جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، ساعت 17:30 روز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه با حضور استاندار اردبیل ،معاون دادگستری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان و دیگر اعضای این کار گروه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

مسعود ایرانی مدیر کل صمت استان در حاشیه این جلسه گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی استان، با لحاظ کردن اهداف و برنامه های وزارت متبوع، تمامی واحد تولیدی صنعتی ، صنایع معدنی و فعالین اقتصادی در استان را به لحاظ اشتغالزایی و رشد اقتصادی منطقه، حمایت می کنیم.
مهندس ایرانی با اشاره به اهمیت تولید و اشتغال در روند توسعه ی اقتصادی استان و رفع معضل بیکاری، اظهار داشت: فعالیت همه ی واحدهای تولیدی با تمام ظرفیت برای ما ارزشمند بوده و به این منظور تمامی واحدهای صنعتی در سطح استان بصورت دوره ای بازدید و مشکلات آنها احصا و در جهت رفع موانع تولید اقدامات لازم از سوی مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان انجام می گیرد.
وی با اشاره به دستور کار دومین جلسه ی کارگروه تسهیل استان، اظهار کرد: در این جلسه در مورد رفع مشکلات و تامین خواسته های بیش از ۱۵ واحد تولیدی تصمیم گیری شد.
مدیر کل صمت استان خاطر نشان کرد: تقاضای بررسی شده در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در خصوص تسهیلات، تمدید بدهی، امهال و تقسیط مجدد، صدور بلامانع، تامین برق، تخصیص آب و … بود که منجر به صدور مصوبه در جهت رفع این مشکلات شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11431
  • 34 بازدید

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.