تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

شناسایی و رفع نیازهای فناورانه ۵ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 11661
  • 06 خرداد 1403 - 9:33
شناسایی و رفع نیازهای فناورانه ۵ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای برنامه‌های حمایتی مختلف به منظور شناسایی و رفع نيازهای فناورانه واحدهاي تولیدی خبر داد.
به گزارش آذردید؛

هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: دانش و فناوری یکی از ضروریات مهم توسعه صنعت است که با باروری و به‌کارگیری طرح ‌و ایده‌های فنآورانه، زمینه‌های رشد و شکوفایی تولید و صنعت فراهم خواهد شد.
وی ادامه داد: با فعالیت‌های پژوهشی به راحتی می‌توان فرآیند فناوری در صنعت را نهادینه کرد و با بهینه کردن سرمایه گذاری‌ها، زمینه‌های اقتصاد صنعتی و دانش محور در کشور را فراهم ساخت.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: واحدهای تولیدی که به صورت سنتی در حال فعالیت هستند، برای بقاء در دنیای رقابت امروز، مجبور به ارتقاء فناوری و تکنولوژی خود هستند که در این راستا، حمایت از شناسایی، ارزیابی و دسته بندی نیازها و مسائل فناورانه واحدهای تولیدی از جمله مواردی است که مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرد.
علایی از شناسایی و رفع نیازهای فناورانه ۵ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی با برگزاری نشست‌ها، بازدیدها و کلینیک‌های کسب و کار، فرصت بهره‌مندی واحدهای تولیدی از خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و سایر حمایت‌ها را به منظور افزایش دانش و تکنولوژی آنان فراهم کرده است.
وی، حمایت‌های این شرکت از واحدهای تولیدی را در راستای توانمند سازی آنان و ارتقا تولید و اشتغال برشمرد و ابراز امیدواری کرد در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، با حمایت از واحدهای تولیدی شاهد رشد و شکوفایی روز افزون صنعت استان باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11661
  • 28 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.