تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

قضات اردبیل در رسیدگی به پرونده‌های رسوبی اهتمام جدی داشته باشند

  • کد خبر : 11401
  • 18 اردیبهشت 1403 - 18:55
قضات اردبیل در رسیدگی به پرونده‌های رسوبی اهتمام جدی داشته باشند
رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: قضات و کارمندان باید در تسریع رسیدگی به پرونده ها و به ویژه رسیدگی به پرونده های رسوبی و معوق بیش از پیش اهتمام داشته و نسبت به تعیین تکلیف این پرونده ها سریعاً اقدام نمایند.
به گزارش آذردید؛

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در دیدار با مدیران دفاتر محاکم بدوی و تجدیدنظر ضمن قدردانی از اقدامات کارکنان دستگاه قضایی استان در انجام خدمت صادقانه و عادلانه قضایی به مردم، بر لزوم افزایش کیفیت امور با بهره مندی از ظرفیت های فناوری های نوین و ارتقای دانش حقوقی از طریق برگزاری دوره های آموزشی تأکید کرد.

 

وی در این دیدار تصریح کرد: قضات و کارمندان باید در تسریع رسیدگی به پرونده ها و به ویژه رسیدگی به پرونده های رسوبی و معوق بیش از پیش اهتمام داشته و نسبت به تعیین تکلیف این پرونده ها سریعاً اقدام نمایند.

دقت در انجام امور، رعایت قوانین و مقررات اداری، برخورد شایسته و رعایت شأن و احترام و کرامت انسانی مراجعین از دیگر تأکیدات رئیس کل دادگستری استان در این نشست بود.

 

گفتنی است مقام عالی قضایی استان در این دیدار ضمن استماع مسائل و مشکلات برخی اربابان رجوع حاضر در مجتمع دستورات قضایی لازم را صادر نمود .

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11401
  • 49 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.