تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

محکومیت جنایات تروریستی دشمنان ایران اسلامی با صدور بیانیه هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی

  • کد خبر : 10058
  • 27 دی 1402 - 12:35
محکومیت جنایات تروریستی دشمنان ایران اسلامی با صدور بیانیه هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی
هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل، با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات تروریستی دشمنان ایران اسلامی، حمایت قاطعانه دانشجویان بصیر و ولایتمدار استان اردبیل را از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد.
به گزارش آذردید؛

هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل، در حمایت از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز گذشته به مقر تروریست‌ها و جاسوسان رژیم صهیونیستی در خاک اقلیم کردستان عراق، سوریه و پاکستان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ (سجده ۲۲) البته ما از بدکاران انتقام خواهیم کشید. دشمنان ایران اسلامی که در میدان نبرد ضربه شمشیر حیدری یاران سلیمانی را چشیده بودند تاب ایستادگی در مقابل طوفان سهمگین مجاهدان اسلام را ندارند و از زوار او هم هراس داشتند و وحشیانه زن و کودک و مرد و پیرو و جوان را به خون غلتاندند اما این خون‌های نورانی و هدایت گر بار دیگر چهره پلید رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم پیمانانشان و هر کس که دستانش به خون مردم بی گناه و مظلوم در سراسر جهان آلوده است را رسوا کرد. ای دریغا که نمی‌دانند ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را الگوی خویش می‌دانند و از مرگ و شهادت نمی‌هراسند و مرگ سرخ در مسیر حق را فخر خویش می‌دانند. روز گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله) باذن الله مقرهای اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان عراق، سوریه و مقر گروهک تروریستی جیش الظلم در خاک پاکستان را مورد هدف موشک‌های بالستیک قرار داد و پاسخ کوبنده ای به خون‌های به ناحق ریخته شده شهدای مظلوم حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و فرماندهان مقاومت در سوریه داد. بار دیگر مجاهدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که امنیت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت غیور ایران خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام توان و روحیه ای مضاعف در این مسیر ایستادگی می‌کنند و با پیروی وعده حق خداوند متعال «وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ» اجازه ندادند حتی قطره ای از خون مردم بی گناه پایمال شود. هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل ضمن محکومیت جنایات و عملیات‌های تروریستی اخیر و حمایت قاطعانه از پاسخ کوبنده و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به تمامی جهان‌خواران و ایادی آنان یادآوری می‌کند که دانشجویان این مرز و بوم تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌‌اند و راهبرد اخراج بیگانگان از منطقه را تا رفع شر تروریست‌های صهیونیستی و آمریکایی پیگیری و منطقه و جهان اسلام را از لوث وجود فسادبرانگیز متجاوزان پاک خواهند کرد. والسلام علیکم و رحمه الله برکاته چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان اردبیل

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10058
  • 58 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.