تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

مشگین‌شهر میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود

  • کد خبر : 8333
  • 05 آذر 1402 - 12:48
مشگین‌شهر میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان مشگین‌شهر میزبان ۲ شهید گمنام خواهد بود.
به گزارش آذردید؛

علی واحد روز یکشنبه در جلسه ستاد برگزاری استقبال و میزبانی از شهدای گمنام مشگین‌شهر افزود: شهدای گمنام پس از تحویل در فرودگاه اردبیل و تشییع پیکرهای مطهر در مرکز استان در شهرهای فخرآباد و قصابه مشگین‌شهر خاکسپاری خواهند شد.

وی با دعوت از همه مردم استان اردبیل برای استقبال شایسته از شهدای گمنام میهمان این استان اظهار کرد: در اجرای مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام از ظرفیت خادمان شهدا استفاده خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل اضافه کرد: پس از برگزاری جلسه هماهنگی، برنامه‌ها، مراسم، زمان، مکان تشییع و دفن پیکر این ۲ شهید مطهر به‌زودی اعلام خواهد شد.

دی ماه سال گذشته هم پیکرهای پاک ۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس با استقبال پرشور مردم اردبیل در این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

استان اردبیل با تقدیم سه هزار و ۴۰۰ شهید از مجموع ۲۲۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و حدود ۱۰ هزار جانباز جزو سه استان برتر در کشور است که بیشترین شهدا را به نسبت جمعیت تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8333
  • 51 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.