تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

نقش ارزشمند حراست و بازرسی دستگاه‌های اجرایی در شناسایی و مقابله با زمینه‌های وقوع تخلف و جرایم

  • کد خبر : 7306
  • 26 مهر 1402 - 10:40
نقش ارزشمند حراست و بازرسی دستگاه‌های اجرایی در شناسایی و مقابله با زمینه‌های وقوع تخلف و جرایم
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بر نقش ارزشمند و سازنده واحد‌های حراست و بازرسی دستگاه‌های اجرایی در شناسایی و مقابله با زمینه‌های وقوع تخلف و جرایم تاکید نمود.
به گزارش آذردید؛

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص آسیب شناسی، علل و عوامل زمینه ساز افزایش ورودی پرونده‌ها با حضور سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع برگزار شد.

جهانگیر جوانمرد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص آسیب شناسی علل و عوامل زمینه ساز افزایش ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی با استفاده از اطلاعات و ظرفیت موجود در واحد‌های حراست و بازرسی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان، خواستار مشارکت و همکاری فعال مسئولین واحد‌های حراست و بازرسی دستگاه اجرایی با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان شد.

وی ضمن تأکید بر اهتمام جدی بر این موضوع تاکید کرد: مسئولین امر می‌بایست، با جدیت نسبت به انجام وظایف قانونی در شناسایی آسیب‌ها و علل وقوع تخلف و جرم با ارایه راهکار‌های پیشگیرانه در حوزه کاری خویش اقدام نمایند.

سپس معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تعامل و هم افزایی فکری مسئولین امر و تداوم جلسات مرتبط را بمنظور رفع موانع و تقویت دیدگاه مشترک در این راستا را ضرورتی اجتناب ناپذیر تلقی نمود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7306
  • 55 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.