تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

پویش جهادی ۱۵۰ نفری قضات در بازدید از زندان های اردبیل

  • کد خبر : 10457
  • 24 بهمن 1402 - 7:34
پویش جهادی ۱۵۰ نفری قضات در بازدید از زندان های اردبیل
در راستای اجرای سیاست های ابلاغی قوه قضائیه به منظور کاهش جمعیت کیفری زندان ها ، ۱۵۰ نفر از مسئولين و قضات استان ضمن حضور در تمامی زندان های استان ، از نزدیک و بدون واسطه با مددجویان دیدار و مستمع مسائل و مشکلات مطروحه آنها شدند .
به گزارش آذردید؛

در راستای اجرای سیاست های ابلاغی قوه قضائیه به منظور کاهش جمعیت کیفری زندان ها ، ۱۵۰ نفر از مسئولین و قضات استان ضمن حضور در تمامی زندان های استان ، از نزدیک و بدون واسطه با مددجویان دیدار و مستمع مسائل و مشکلات مطروحه آنها شدند .

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان گفت ؛ باز اجتماعی کردن و توانمندسازی زندانیان و پیشگیری از تکرار جرم از اولویت های دستگاه قضایی استان بوده و در مناسبت های خاص در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری دال بر رافت اسلامی برای محکومین واجد شرایط، دستورات لازم برای استفاده مددجویان از ارفاقات و ظرفیت تاسیسات حقوقی صادر می گردد .

گفتی است این پایش قضایی بصورت هدفمند و برنامه ریزی شده در تمامی مراکز تأمینی استان برگزار شد و در نتیجه آن تعداد زیادی از مددجویان از ارفاقات قانونی اعم از مرخصی، آزادی مشروط ، مرخصی پایان محکومیت و …. بهره مند می شوند .
در حاشیه بازدید از زندان مرکزی اردبیل باجه الکترونیکی خدمات قضایی مستقر در این زندان به طور رسمی شروع به کار نمود .
گفتنی است در این باجه الکترونیکی مددجویان می توانند انواع خدمات قضایی مثل رویت روند کار پرونده قضایی، درخواست‌های متعدد از مسئولان مربوطه ، رویت و چاپ دادنامه های مختلف و … را اکثراً به صورت رایگان دریافت نمایند .

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10457
  • 48 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.