تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

کاپیتان تیم ملی گلبال: درخواست کار برای ملی‌پوشان اردبیلی توسط وزیر وقت محقق نشد

  • کد خبر : 10603
  • 07 اسفند 1402 - 9:42
کاپیتان تیم ملی گلبال: درخواست کار برای ملی‌پوشان اردبیلی توسط وزیر وقت محقق نشد
حسن جعفری گلبالیست روشندلی است که نیاز به معرفی ندارد و با حمایت‌های تجارت دوخت برتر سبلان در حال حاضر در این کارخانه عظیم مشغول فعالیت است.
به گزارش آذردید؛

شرکت تجارت دوخت برتر سبلان این موضوع را به اثبات رسانده که یک واحد تولیدی صرفا فقط به تولید بسنده نمی‌کند، بلکه در تمامی عرصه‌ها و علی‌الخصوص ورزش نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه از تمام ظرفیت خود برای حمایت از اقشار مختلف جامعه به خصوص اقشار کم‌درآمد جامعه گام‌های اساسی برداشته و در رزومه خود در ارتباط با استخدام و کارگزینی افراد دارای معلولیت و بدون اتکا به سازمان‌های وابسته کارنامه درخشانی را دارا می‌باشد.

کارخانه‌ای با این عظمت در حال حاضر با محور حمایتی و به‌کارگیری افراد مستعد در هر حوزه و عرصه‌ای به میدان آمده و بی‌شک دستاورد‌ها و دیدگاه‌های متفاوت آن بسیار قابل توجه و حائز اهمیت است.

حسن جعفری کاپیتان تیم ملی گلبال با ۱۷ سال سابقه عضویت در ترکیب تیم ملی گلبال کشور، چندین دوره آقای گل و فنی‌ترین بازیکن مسابقات کشوری و آسیایی و جهانی و بین‌المللی ضمن قدردانی از حمایت‌های شرکت تجارت دوخت برتر سبلان از این بازیکن ورزشی اظهار داشت: هم‌اکنون به امید خداوند متعال در این مجموعه مشغول به کار هستم و همزمان برنامه‌های ورزشی خود را نیز انجام می‌دهم؛ البته انتظارمان این است که چنین واحد‌های تولیدی علاوه بر تولید، حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از ورزشکاران و معلولان داشته باشند.

وی گفت: در اردوی تیم ملی مسابقات پاراآسیایی توکیو ۲۰۱۹ حضور داشتیم که شریعتمداری وزیر کار وقت، با پیگیری‌های قابل توجه انجام یافته برای دیدار به اردویمان آمد؛ فقط از وی درخواست کار داشتیم، اما این تقاضا صرفا برای ملی‌پوش‌های ۶ استان قزوین، کرمان، تهران، آذربایجان شرقی و فارس ممکن شد و برای بنده و دو ملی پوش دیگر اردبیلی تحقق پیدا نکرد.

این ملی‌پوش ادامه داد: این موضوع تا زمانی ادامه یافت که بنده برای دیدار رهبری به تهران می‌رفتم که در پرواز اردبیل – تهران به صورت اتفاقی با مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان آشنا شدم.

وی همچنین بیان کرد: با اینکه ایشان هیچ شناختی نسبت به بنده نداشت، اما با افکاری بسیار روشن و بزرگ‌منشانه از وضعیت نابینایان در خصوص محدودیتها و مشکلات بنده سوال نموده و بنده ضمن ارائه شرح حالی از وضعیت خود در مورد مشکل شغلی‌ام با او صحبت کردم.

جعفری خاطرنشان کرد: وقتی آقای خدامی به صورت اتفاقی در هواپیما مطلع شد بنده علی‌رغم افتخاراتی که برای کشورم کسب کرده‌ام شغل ثابت و رسمی ندارم و فقط بازیکن تیم ملی بوده و تا زمانی که در اردو به سر می‌برم حقوق و هزینه ناچیزی دریافت می‌کنم، با پیشنهاد وی، بنده در کارخانه تجارت دوخت دعوت شدم و با طی کردن شرایط اداری چند ماهی است که مشغول به کار هستم.

وی ضمن قدردانی از نگاه ویژه کارخانه تجارت دوخت برتر سبلان در امر حمایت از حوزه ورزشی در کنار تولید گفت: از سایر مدیران درخواست اشتغال برای بقیه همنوعانم را دارم که آنها نیز مانند بنده جویای کار ثابت و حفظ جایگاه و شان اجتماعی و ملی پوشی خود هستند.

گفتنی است؛ جعفری دانش‌آموخته مدیریت ورزشی و اهل استان اردبیل است که در بازی‌های آسیایی همیشه درخشان بوده و بیشترین نقش را در فینالیست شدن ایران در مسابقات مختلف ورزشی داشته است.

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10603
  • 66 بازدید

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.