تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

🔴 هشدار قرمز دادستان اردبیل در خصوص نبرد تسخیر اذهان | یک عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد

  • کد خبر : 11043
  • 26 فروردین 1403 - 20:32
🔴 هشدار قرمز دادستان اردبیل در خصوص نبرد تسخیر اذهان | یک عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد
دادستان اردبیل گفت: دقایقی بعد از شناسایی و در سریع‌ترین زمان ممکن فرد مذکور در یکی از مناطق اردبیل دستگیر و روانه زندان شد.
به گزارش آذردید؛

 

⚖ به گزارش مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال آفاقی دادستان مرکز استان با اشاره به شکست رژیم جعلی و کودک‌کش و متجاوز اسرائیل در افکار عمومی و تنفر جهانی نسبت به جنایت‌های صهیونیستی، در خصوص عملیات گسترده و هجمه روانی موجود هشدار داده، افزود: در حال حاضر و با ناامیدی متجاوزان از جنگ‌های سخت، نبرد برای تسخیر اذهان افراد در اولویت دشمن و رسانه‌های استعماری است.

🔹 وی ادامه داد: غول‌های رسانه‌ای دشمن با استفاده از تاکتیک‌ها و فراتاکتیک‌ها و به مدد وسایل ارتباط جمعی وابسته، تمام تلاش خود را جهت وارونه جلوه دادن وقایع و بازنمایی غیرواقعی به جای واقعیت‌گرایی به کاربسته‌اند.

🔸 آفاقی با اشاره به برخی گزارش‌ها از محتواهای تولید شده در فضای مجازی در پی عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در قالب حق شرعی و قانونی و طبیعی دفاع و در صیانت از حقوق ملت شریف ایران و کشور عزیزمان صورت گرفت، ضمن تاکید بر هوشیاری کاربران در مواجهه با چنین محتواهای رسانه‌ای اظهار داشت؛ نشر و بازنشر محتواهایی در فضای مجازی که در راستای اهداف عملیات روانی رژیم خبیث صهیونیستی قرار گیرد، جرم است و با عامل یا عاملین قاطعانه برخورد خواهد شد.

🔹 وی در این خصوص به عملکرد گشت سایبری دادستانی اردبیل در شناسایی فردی که اقدام به نشراکاذیب در فضای مجازی می‌نمود، اشاره کرده، افزود: دقایقی بعد از شناسایی و در سریع‌ترین زمان ممکن فرد مذکور در یکی از مناطق اردبیل دستگیر و روانه زندان شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11043
  • 36 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.