تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آغاز صدور سند برای روستاها و قشلاقات محدوده شرکت های کشت صنعت و دامپروری مغان و پارس با اهتمام دستگاه قضایی

  • کد خبر : 9237
  • 29 آذر 1402 - 7:36
آغاز صدور سند برای روستاها و قشلاقات محدوده شرکت های کشت صنعت و دامپروری مغان و پارس با اهتمام دستگاه قضایی
به همت دادگستری استان جلسه تعیین تکلیف صدور سند مسکونی و زراعی برای روستا های محدوده شرکت های کشت صنعت و دامپروری مغان و پارس با حضور مدیران و مسئولان متولی در محل دادگستری استان برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

یوسف خدادادی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در خصوص این جلسه اظهار داشت : با توجه به مشکل چندین ساله روستاها و قشلاقات محدوده دو شرکت کشت و صنعت مغان و پارس و متعاقب آن‌ تاکید رئیس محترم قوه قضائیه در سفر اخیر به استان و نیز خواست مردم و نماینده محترم ولی فقیه در استان دستورات ویژه ای از جانب رئیس کل دادگستری استان برای حل مشکلات این روستاها صادر شد

پس از بحث و بررسی های فراوان و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی نهایتاً مشکل صدور سند مسکونی برای این روستاها مرتفع گردید و اهالی روستای مرتضی کندی پس از گذارندن مراحل اداری نسبت به اخذ سند مسکونی اقدام می نمایند که به این صورت برای تمامی روستاهای و قشلاقات مورد نظر نیز سند مسکونی صادر می گردد.

وی افزود: در خصوص اراضی زراعی سه هکتاری و یک هکتاری نیز افراد مستحقی که قبلاً اسامی آن ها توسط کمیته پایش ثبت شده است، اراضی واگذار شده و سند صادر می شود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان همچنین با اشاره به مشکل جانمایی که قبلاً صورت گرفته بود و روستا های هوار کندی و محمد کندی در محدوده ثبت نشده بودند تصریح کرد : با اقدامات صورت گرفته و اتخاذ مصوبات لازم ، مشکل جانمایی این روستاها نیز حل گردیده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی اهتمام جدی برای حل مشکلات مردم دارد و در خصوص این موضوع نیز به جد پی گیر موضوع تا حصول نتیجه می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9237
  • 50 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.