تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

احداث ۵۱۰ واحد مسکن در شهرک شهید خراسانی اردبیل

  • کد خبر : 9140
  • 27 آذر 1402 - 9:47
احداث ۵۱۰ واحد مسکن در شهرک شهید خراسانی اردبیل
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۵۱۰ واحد مسکن در شهرک شهید خراسانی اردبیل احداث می‌شود.
به گزارش آذردید؛

محبوب حیدری گفت: با توجه به اینکه توسعه شهر در طرح جامع اردبیل به سمت ملاباشی و بنفشه‌دره طراحی شده است، در هر ۲ قسمت شهر ، احداث شهرک‌های جدید در قالب طرح نهضت ملی مسکن شروع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در شهر اردبیل احداث مسکن در شهرک سلیمانی به مساحت ۶۰۰ هکتار و شهرک شهید خراسانی به مساحت ۸۰ هکتار آغاز شده و مصمم هستیم در این ۲ شهرک واحدهای مسکن بر اساس استاندارد لازم احداث و در زمان مقرر تحویل متقاضیان شود.

او با بیان اینکه در این استان ۳۶۰ واحد مسکن تا پایان سال افتتاح می‌شود ، گفت: در حال حاضر ۴۶۰ واحد مسکن در سایت اندیشه، سه و پنج هزار و ۵۰۰ واحد هم در قالب طرح‌های صنعتی در مشگین‌شهر و اردبیل در دست اجرا است و بر اساس برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر این واحدها ساخت ۲۹۴ واحدی سپاه ، ۸۰ واحدی صدا و سیما و ۱۵۰ واحدی میراشرف هم در اردبیل در مراحل اولیه اجرا است.

حیدری تصریح کرد: ۹۰ درصد زمین برای ساخت نهضت ملی مسکن تامین شده است و ۱۰ درصد باقیمانده زمین نیز تا یک ماه آینده تامین خواهد شد.

او بیان کرد: ساخت ۱۸ هزار واحد مسکن در اردبیل و چهار هزار و ۳۰۰ واحد در سایر شهرستان‌ها شروع شده که این طرح‌ها در مدت ۲ سال قرار است تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: از مجموع ۱۱۹ هزار متقاضی ثبت‌نام شده طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل شرایط ۴۲ هزار متقاضی به تایید نهایی رسید که از این تعداد ۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر اقدام به واریز وجه کرده‌اند.

حیدری با بیان اینکه خرید و فروش نهضت ملی مسکن غیرقانونی است ، گفت: با توجه به اینکه طرح نهضت ملی مسکن با حمایت‌های دولت و با هدف خانه‌دار کردن افراد فاقد مسکن در حال اجرا است عده‌ای تلاش می‌کنند تا به صورت غیرقانونی امتیاز متقاضیان این طرح را داد و ستد کنند که این امر نه تنها غیرقانونی است بلکه کاملا به ضرر متقاضیان مسکن است.

او افزود: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن با نازل‌ترین قیمت بین ۱۷ تا ۲۳ میلیون تومان غیرقانونی است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با عاملان و مسببان خرید و فروش امتیاز مسکن برخورد قانونی خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9140
  • 69 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.