تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل غیرقانونی است

  • کد خبر : 7395
  • 30 مهر 1402 - 11:36
خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل غیرقانونی است
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: پرونده افرادی که نسبت به خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن اقدام کنند، ابطال و نسبت به استرداد حق امتیاز نهضت ملی مسکن اقدام قانونی خواهد شد.
به گزارش آذردید؛

محمد زارع حسین‌زاده اظهار کرد: ۱۱ شهرک در استان اردبیل در قالب نهضت ملی مسکن در حال احداث است که خدمات زیربنایی به‌ویژه تاسیسات آب، برق، فاضلاب، گاز و مخابرات با همکاری مدیران این دستگاه‌ها در این شهرک‌ها تامین شده است.

وی با بیان اینکه احداث بزرگترین شهرک و سایت نهضت ملی مسکن کشور در سطح ۶۷۰ هکتار در اردبیل هدف‌گذاری شده است، ادامه داد: مساحت این سایت بزرگتر از سایت نهضت ملی مسکن قم بوده و بالغ بر ۱۲ هزار و ۹۲۰ واحد مسکن در سایت مزین به شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی در حال اجرا است.

زارع حسین‌زاده تعداد ثبت‌نام کنندگان نهضت ملی مسکن در این استان را ۱۱۸ هزار و ۵۰۰ متقاضی ذکر کرد و گفت: از این تعداد تاکنون ۴۱ هزار و ۱۲۵ نفر تایید نهایی شده‌اند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه ۲۸ هزار و ۵۰۰ متقاضی مسکن اقدام به واریز آورد اولیه به میزان ۴۰ و ۸۰ میلیون تومان کردند، افزود: ۲۴ هزار نفر از این متقاضیان مربوط به اردبیل و مابقی مربوط به سایر شهرستان‌های متقاضی می‌باشد.

زارع حسین‌زاده روند احداث نهضت ملی مسکن در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: عملیات اجرایی ۱۸ هزار واحد در شهر اردبیل و چهار هزار و ۳۰۰ واحد در سایر شهر‌های این استان شروع شده است.
یک هزار و ۷۰۰ نفر در اردبیل در طرح قانون جوانی جمعیت ثبت‌نام کردند

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به واگذاری زمین در قالب گروه ساخت در استان افزود: ۶۶۲ واحد مسکن در قالب گروه ساخت یک تا چهار واحدی و به صورت ویلایی در استان احداث می‌شود.

حسین‌زاده زارع اظهار کرد: در قالب قانون جوانی جمعیت در این استان یک هزار و ۷۰۰ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۶۲۱ قطعه زمین به متقاضیان واگذار شده است.

به گزارش ایرنا، طرح نهضت ملی مسکن، از سوی دولت و با هدف خانه‌دار کردن اقشار جامعه در سال جاری ارائه شده و هدف نهایی آن ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال آینده در کشور است.

بر اساس این گزارش سقف تسهیلات مسکن براساس مناطق مختلف شهری و روستایی اعلام شده و قرار بر این است که تسهیلات این پروژه بر اساس قیمت تمام شده مسکن در مناطق مختلف تعیین شود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7395
  • 50 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.