تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

استاندار اردبیل: رتبه اردبیل در تولید محصولات با کیفیت در سطح برتر کشور است

  • کد خبر : 3120
  • 13 بهمن 1400 - 12:41
استاندار اردبیل:  رتبه اردبیل در تولید محصولات با کیفیت در سطح برتر کشور است
استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند تا نیازهای استان را در بخش‌های مختلف احصا و تولید محصولات باکیفیت را در استان به شرایط مناسبی برسانند.
به گزارش آذردید؛

سیدحامد عاملی صبح امروز در دیدار با مسئولان استان اردبیل اظهار داشت:

حمایت از تولید و توسعه اقتصاد زمینه اشتغال و کارآفرینی را در استان برای ما فراهم می‌کند که در این زمینه همکاری و همراهی بانک‌های عامل برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی بیان کرد: از بانک‌های عامل انتظار می‌رود تا نسبت به عمل تعهدات خود خوب عمل کنند و جبهه اشتغال و کارآفرینی را در استان به نقطه مطلوب برسانند .

استاندار اردبیل ادامه داد: خوشبختانه استان اردبیل در تولید محصولات باکیفیت جزو استان‌های برتر کشور است تا بتوانیم با رونق‌بخشی خط تولید به سرمایه‌گذاران کمک شایانی داشته باشیم که این موضوع برای استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است و باید از تمام ظرفیت‌ها به نجو احسن استفاده شود.

عاملی بیان کرد: در پروژه‌های مهمی همچون جهش ملی مسکن در استان به پیمانکاران و دست‌اندرکاران پروژه‌ها توصیه می‌کنیم تا در راستای رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی استان نسبت به استفاده از تولیدات داخلی استان که باکیفیت بالایی تولید شده‌اند اهتمام بورزند و در این زمینه بستر حمایت از تولیدکنندگان استان را رقم بزنند.

وی تصریح کرد: فعالان صنایع تولیدی با مشکلاتی اعم از صدور فاکتورهای مورد نیاز از سوی معادن مواجه هستند که این مسئله تخلف آشکاری است و در صورت ادامه این اقدام معادن متخلف پلمب خواهد شد چرا که شفاف‌سازی برای ما بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه باید تمام تلاش خود را به‌کارگیریم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=3120
  • 325 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.