تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اسناد مالکیت ۴۲ روستای محدوده‌نشین کشت و صنعت مغان واگذار شد

  • کد خبر : 8876
  • 16 آذر 1402 - 13:51
اسناد مالکیت ۴۲ روستای محدوده‌نشین کشت و صنعت مغان واگذار شد
با حضور معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد کشور، اسناد مالکیت املاک مسکونی متصرفان محدوده کشت و صنعت مغان و پارس واگذار شد.
به گزارش آذردید؛

با حضور معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد کشور، اسناد مالکیت املاک مسکونی متصرفان محدوده کشت و صنعت مغان و پارس واگذار شد.

در این آئین که ظهر پنجشنبه در روستای مرتضی‌کندی شهرستان پارس‌آباد برگزار شد، رئیس ثبت اسناد استان اردبیل اظهار کرد: امروز شاهد واگذاری و تحویل اسناد مالکیت ۴۲ روستای محدوده‌نشین شرکت‌های کشت و صنعت مغان و پارس و قشلاقات شهرستان پارس‌آباد هستیم.

نادر خدادادی با بیان اینکه صدور و واگذاری این اسناد انتظار چندین ساله مردم، روستاییان، کشاورزان و زارعان منطقه و عشایر پارس‌آباد بود، تصریح کرد: با تلاش گسترده مسئولان ثبت اسناد، دادگستری، فرمانداری پارس‌آباد و بییاد مسکن این اسناد تهیه و در اختیار روستاییان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با صدور این اسناد دیگر مردم ناامیی اقتصادی و روایی را شاهد نخواهند بود، گفت: امروز در شهرستان پارس‌آباد شاهد واگذاری اسناد مالکیت ۴۲ روستا در محدوده کشت و صنعت مغان و پارس هستیم و در آینده نزدیک برای زمین‌های زراعی این شهرستان و محدوده کشت و صنعت مغان اسناد معتبر صادر خواهد شد.

رئیس ثبت اسناد استان اردبیل با بیان اینکه ۲۳۶ فقره سند برای متصرفان محدوده‌نشین کشت و صنعت صادر شده است، افزود: امروز به نمایندگی ۳۰ سند در اختیار روستاییان، کشاورزان، عشایر و متصرفان این محدوده قرار خواهد گرفت.

خدادادی با ابراز خرسندی از حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در شهرستان پارس‌آباد خاطرنشان کرد: در جلسه شورای اداری این شهرستان مسائل و مشکلات مردم به صورت کامل بررسی و رئیس سازمان ثبت اسناد دستورات لازم را برای حل مشکلات اسناد این شهرستان صادر کرد.

رئیس ثبت اسناد استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل در اجرای طرح کاداستر از استان‌های پیشرو است، بیان کرد: حدنگاری و کاداستر برای حد وسیعی از زمین‌های زراعی، کشاورزی و… در استان اردبیل انجام شده و امروز شاهد واگذاری این اسناد به کشاورزان، زارعان و عشایر محدوده‌نشین کشت و صنعت پارس و مغان هستیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8876
  • 43 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.