تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بخش بزرگی از درآمد کشت و صنعت از محل خروجی کارخانه لبنیات است

  • کد خبر : 9644
  • 11 دی 1402 - 7:15
بخش بزرگی از درآمد کشت و صنعت از محل خروجی کارخانه لبنیات است
عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان در بازدید از کارخانه لبنیات شرکت با اشاره به اهمیت این واحد صنعتی اظهار داشت: بخش بزرگی از درآمد شرکت از محل خروجی تولیدات کارخانه لبنیات بوده و عایدات حاصل از واحد مذکور نقش عمده ای در پرداخت حقوق پرسنل و اجرای پروژه های عمرانی ایفا می کند.
به گزارش آذردید؛

صفرعلی نظریان، عضو هیئت مدیره شرکت؛ تولید را ماموریت اساسی مدیریت و پرسنل ارزیابی نموده و افزود: چنانچه در راستای ایفای وظایف محوله، کوچکترین نقصانی از سوی هر یک از ما صورت بگیرد، لطمات آن را در بخش های مختلف عمرانی و غیرعمرانی شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید بر رفتار سازمانی و وجدان شغلی خاطر نشان شد: تشویق برای کارکنانی که کارکرد خوبی دارند و همچنین تنبیه برای پرسنلی که کوتاهی می کنند، در بهبود عملکرد مجموعه موثر بوده و پیش از هر اقدامی لازم است، زیرمجموعه سازمان مورد بحث نسبت به وظایف محوله توجیه شوند.

عضو هیئت مدیره شرکت از افزایش تولید شیر خام، سخن به میان آورده و گفت: میزان استحصال شیر خام نسبت به قبل از ۱۳۰ تن در روز به بالای ۲۰۰ تن در روز ارتقا یافته و این امر نشانگر پویایی شرکت می باشد ولی بایستی به این میزان اکتفا نکرده و تلاش بیش از پیش در جهت افزایش راندمان تولید انجام دهیم.

نظریان موفقیت در مقطع فعلی را منوط به تولید هر چه بیشتر برای فایق آمدن در جنگ اقتصادی دانسته و اضافه نمود: در صورتیکه با همت همگانی بهره وری را افزایش دهیم، سود شرکت نیز افزایش پیدا می کند که از طریق آن می توان صنایع تبدیلی و تکمیلی را راه اندازی و به ایجاد اشتغال مولد و پایدار کمک نمود.

علی روشن چشم، مدیر کارخانه لبنیات شرکت با اشاره به فعالیت تولیدی واحد صنعتی مزبور بیان کرد: ۱۵ تن از شیر خام دریافتی در قالب شیر، دوغ و ماست پاستوریزه در بازار هدف عرضه و بقیه تبدیل به شیرخشک و خامه می شود. با توجه به ارزش افزوده کره بسته بندی شده از میزان تولید خامه کاسته و تولید کره بسته بندی را افزایش داده ایم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9644
  • 48 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.