تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳

بازرسی از ۲۵۲۵ نازل عرضه سوخت در اردبیل

  • کد خبر : 3041
  • 25 دی 1400 - 11:40
بازرسی از ۲۵۲۵ نازل عرضه سوخت در اردبیل
مدیرکل اداره استاندارد استان اردبیل، ۲۵ دی‌ماه، در تشریح عملکرد ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ این اداره کل در حوزه آزمون ادواری نازل‌های عرضه سوخت مایع در اردبیل، اظهار کرد: به تعداد ۲۵۲۵ نازل عرضه سوخت مایع(بنزین و گازوئیل) در اردبیل و تمام شهرستانهای تابعه استان مورد بازرسی و آزمون قرار گرفت.
به گزارش آذردید؛

هاشم علایی، مدیرکل اداره استاندارد استان اردبیل، ۲۵ دی‌ماه، در تشریح عملکرد ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ این اداره کل در حوزه آزمون ادواری نازل‌های عرضه سوخت مایع در اردبیل، اظهار کرد: به تعداد ۲۵۲۵ نازل عرضه سوخت مایع(بنزین و گازوئیل) در اردبیل و تمام شهرستانهای تابعه استان مورد بازرسی و آزمون قرار گرفت.

علایی افزود: بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل‌ها، طبق برنامه به صورت دوره‌ای و با هدف حمایت از حقوق جایگاهداران و مصرف‌کنندگان انجام می‌شود.

وی گفت: تعداد ۸۴۹ نازل سوخت مایع در جایگاه‌های سوخت استان فعال است که در مجموع تعداد ۲۵۲۵ آزمون بر روی این تعداد نازل انجام شده که از این مجموع، به تعداد ۵ مورد مغایرت جزئی مشاهده و پس از تنظیمات لازم و رفع ایراد و تصدیق مجدد مجوز فعالیت صادر شد که در این زمینه ۱۵۴ درصد برنامه عملیاتی پیش‌بینی شده، تحقق یافته است.

علایی افزود: کارشناسان این اداره کل، بازرسان آزمایشگاه تایید صلاحیت شده همکار و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، به صورت دوره‌ای از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان بازرسی کرده و پس از انجام آزمون‌های فنی نازل‌ها بر اساس استاندارد ملی و روش اجرایی سازمان ملی استاندارد ایران و تائید آن با نصب برچسب آزمون دوره‌ای بر روی آن دستگاه، صحت عملکرد نازل را تصدیق می‌کنند.

وی بیان کرد: در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد با همکاری شرکت نفت از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

مدیرکل اداره استاندارد استان اردبیل، از شهروندان خواست در جایگاه‌های سوخت قبل از سوخت‌گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته و سپس اقدام به سوخت‌گیری کنند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=3041
  • 398 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.