تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کارگران و تولید کنندگان به عنوان سربازان جنگ اقتصادی، در خط مقدم تولید قرار دارند

  • کد خبر : 11324
  • 12 اردیبهشت 1403 - 11:08
کارگران و تولید کنندگان به عنوان سربازان جنگ اقتصادی، در خط مقدم تولید قرار دارند
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل گفت: کارگران و تولید کنندگان در خط مقدم تولید قرار دارند و به عنوان سربازان جنگ اقتصادی، با همه توان تلاش می‌کنند تا نيازهاي كشور را در زمینه‌های مختلف تولیدی برآورده سازند.
به گزارش آذردید؛

هاشم علایی در جریان بازدید از چند واحد تولیدی شهرستان پارس آباد ضمن خداقوت و خسته نباشید به پرسنل و کارگران سخت‌کوش این واحدهای تولیدی، اظهار داشت: گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، فرصت مغتنمی است تا قدردان زحمات کارگران پرتوان و تلاشگر باشیم.
علایی ادامه داد: کارگران و تولید کنندگان به عنوان ستون اصلی تولید و توسعه اقتصادی استان، نیازمند توجه جدی هستند که باید از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای حمایت از این قشر کوشا و بی‌ادعا استفاده کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، رشد و توسعه صنعتی استان را در گروی توانمندی و استعداد کارگران تلاشگر و نوآور برشمرد و افزود: وظیفه ما مسئولان هموار کردن مسیر تولید است تا با ایجاد زمینه‌های تولید و اشتغال، زمینه‌های آسایش خاطر و امنیت شغلی این قشر زحمت کش را فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، تلاش می‌کند با ایجاد زیرساخت‎ها و فراهم کردن بسترهای سرمایه گذاری، نسبت به گردش چرخ‌های اقتصاد استان کمک کند.
علایی ابراز امیدواری کرد در سالی که مزین به جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، با همکاری هرچه بیشتر شاهد شکوفایی بیش از پیش تولید و صنعت استان باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11324
  • 17 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.