تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

برگزاری ۸۰۰ جلسه «زندگی با آیه ها» در استان اردبیل

  • کد خبر : 10930
  • 18 فروردین 1403 - 7:24
برگزاری ۸۰۰ جلسه «زندگی با آیه ها» در استان اردبیل
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ۸۰۰ جلسه قرآنی با محوریت "زندگی با آیه ها" در طرح قرآنی مسطورا در استان اردبیل برگزار می شود و تا پس از ماه رمضان ادامه دارد.
به گزارش آذردید؛

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ۸۰۰ جلسه قرآنی با محوریت “زندگی با آیه ها” در طرح قرآنی مسطورا در استان اردبیل برگزار می شود و تا پس از ماه رمضان ادامه دارد.

حجت الاسلام صابر طهماسبی در مصاحبه ای هدف اصلی طرح “زندگی با آیه‌ها” را توجه به حفظ موضوعی سی آیه قرآن در سی روز ماه مبارک برشمرد و افزود: استمرار این طرح پس از ماه رمضان باعث تثبیت آموزش ها و موفقیت در طرح می شود.

وی از برگزاری ۸۰۰ جلسه قرآنی در استان اردبیل با محوریت “زندگی با آیه ها” اشاره کرد و افزود: در استان اردبیل موسسات، خانه های قرآنی، جلسات دائمی قرآن، هیئات قرآنی و کلاس های آموزشی قرآن در طول ماه رمضان با استناد به کتب آموزشی طرح مسطورا جلسات تبیینی “زندگی با آیه ها” را همراه با جزءخوانی قرآن برگزار می کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: مردم استان اردبیل می توانند برای پیوستن به پویش “زندگی با آیه ها”، عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۳ ارسال کنند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10930
  • 26 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.