تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳

جلسه «هم اندیشی فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اعضای شورای کلانشهر اردبیل»

  • کد خبر : 7133
  • 16 مهر 1402 - 8:03
جلسه «هم اندیشی فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اعضای شورای کلانشهر اردبیل»
 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در جلسه « هم اندیشی فرهنگی با اعضای شورای شهر با هدف راهبری کارکردهای فرهنگ دینی در شهر» در سخنانی رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی را راهبری جریانات فرهنگی در جامعه برشمرد.
به گزارش آذردید؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در جلسه « هم اندیشی فرهنگی با اعضای شورای شهر با هدف راهبری کارکردهای فرهنگ دینی در شهر» در سخنانی رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی را راهبری جریانات فرهنگی در جامعه برشمرد و اظهار کرد: حمایت از فعالان و فرهیختگان فرهنگی در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی و کاهش آسیب های اجتماعی لازم و ضوروی است.

حجت الاسلام جعفرزاده از شورای کلانشهر اردبیل خواست با توجه به ظرفیت عظیم مردمی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اعم از ۳ هزار روحانی و مبلغ، ۱۵۰۰ هیئت مذهبی، ۱۴۶۰ مداح، ۱۰۰ انجمن اسلامی، اقدامات لازم برای حمایت از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی انجام شود.

در ادامه سید هاشمی رئیس شورای کلانشهر اردبیل در سخنانی فرمانده مسائل فرهنگی در جامعه را سازمان تبلیغات اسلامی عنوان و بر لزوم محوریت بخشی به مساجد در جریان فرهنگی تاکید کرد و افزود: برای موفقیت در امور باید مساجد را محور جریان فرهنگی قرار دهیم و کارکرد اجتماعی مساجد را به دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس برگردانیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7133
  • 63 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.