تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

جمعی از مسئولان استانی به عضویت کانون های مساجد درآمدند

  • کد خبر : 10521
  • 30 بهمن 1402 - 7:45
جمعی از مسئولان استانی به عضویت کانون های مساجد درآمدند
 مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: طی هفته جاری استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از غرفه کانون های مساجد در راهپیمایی 22 بهمن و مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه کانون های مساجد در نمایشگاه قرآن و عترت به عنوان عضو کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند.
به گزارش آذردید؛

مصطفی آمون، اظهار کرد: طرح «یاوران مسجدی» با اهداف افزایش اعضای کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد از بهمن سال جاری شروع شده و تا ۱۱ اسفندماه این طرح ادامه خواهد داشت. مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این طرح با قوت در استان اردبیل اجرا می شود و تاکنون بیش از یک هزار نفر به عنوان عضو جدید در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند. وی ادامه داد: طی هفته جاری استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از غرفه کانون های مساجد در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه کانون های مساجد در نمایشگاه قرآن و عترت به عنوان عضو کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند. آمون خاطر نشان کرد: طرح باشگاه بچه های مسجد با هدف ایجاد و توسعه شبکه بزرگ بچه های مسجد و جذب و سازماندهی نوجوانان و جوانان در مساجد برای تشکیل حلقه های میانی در محلات با محوریت مساجد راه اندازی شده است. مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آمون اظهار داشت: کادرسازی و کادر پروری از مهمترین اهداف توسعه شبکه یاوران مسجدی در کانون های مساجد است که با استقبال خوب نوجوانان و جوانان مواجه شد و زمینه توسعه کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، دینی، هنری و ورزشی را مهیا می کند.

غرفه کانون های مساجد استان اردبیل در نمایشگاه قرآن و عترت برپا شد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: غرفه «مسجد، پایگاه قرآنی» کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در نمایشگاه قرآن و عترت با عنوان «میخوانمت» در مصلای اردبیل برپا شد. به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، اظهار کرد: غرفه «مسجد، پایگاه قرآنی» کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در نمایشگاه قرآن و عترت با عنوان «میخوانمت» در مصلای اردبیل برپا شد. مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برپایی پایگاه های قرآن در طول برگزاری نمایشگاه، ارائه دستاوردهای قرآنی کانون ها، نمایش دستاوردهای کانون های مساجد به صورت کلیپ و برگزاری مسابقه های فرهنگی و قرآنی از مهمترین برنامه های این غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت است. وی اظهار داشت: برپایی مراسم تجلیل از نخبگان و منتخبان مسابقه های قرآنی «مدهامتان» از دیگر برنامه های این غرفه در طول برپایی نمایشگاه است. آمون خاطر نشان کرد: این نمایشگاه ۲۸ بهمن ماه با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان افتتاح شد و تا چهارشنبه ۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت. مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: از علاقمندان حوزه قرآنی و فعالان مسجدی دعوت می شود تا با حضور در این نمایشگاه از دستاوردهای قرآنی کانون های مساجد بازدید کنند.
Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10521
  • 49 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.