تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شعار کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اعلام شد

  • کد خبر : 10994
  • 20 فروردین 1403 - 13:54
شعار کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اعلام شد
طی مراسمی، از شعار کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در سال 1403 با عنوان «آرامش، مشارکت، کار و تلاش» رونمایی شد.
به گزارش آذردید؛

هاشم علایی در حاشیه این نشست گفت: الگوی تعالی سازمانی یکی از ابزارهای مهم و تاثیرگذار برای ارتقاء و توسعه دستگاه‌ها محسوب می‌شود و ضروری است تا با پیاده سازی ارزش‌ها و مفاهیم بنیادین تعالی سازمانی، تا حصول نتیجه نهایی که همان کسب رضایت مردم است، قدم برداریم.
وی ادامه داد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، این شرکت بر تاسی از فرامین رهبری، مبادرت به نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان «آرامش، مشارکت، کار و تلاش»، کرده است تا ضمن ایجاد رفاقت و مشارکت میان مجموعه، در جهت پیشبرد اهداف عالیه سازمان و افزایش رضایتمندی مراجعین، حرکت مضاعفی داشته باشد.
علایی افزود: این شعار برگرفته از فکر و خواست همه همکاران بوده است تا ضمن تحقق منویات مقام معظم رهبری، شاهد افزایش خدمت رسانی به واحدهای تولیدی و کارآفرینان باشیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در پایان ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان این شرکت در سال گذشته، اظهار داشت: برنامه‌های سال جدید با محوریت توسعه شهرک‌ها‌، تامین زیرساخت‌ها، تعیین تکلیف قراردادهای راکد و اجرای برنامه‌های حمایتی از واحدهای تولیدی ادامه خواهد داشت که امیدواریم با کمک کارکنان و مشارکت صاحبان واحدهای تولیدی، شاهد رشد تولید و افزایش حضور سرمایه گذاران در استان باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10994
  • 22 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.