تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری درحوزه ارس و قزل اوزن

  • کد خبر : 9734
  • 12 دی 1402 - 13:02
شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری درحوزه ارس و قزل اوزن
مراسم معارفه رئیس گروه توسعه آبزیان آب‌های داخلی و رئیس اداره امور اداری،رفاه و پشتیبانی اداره کل شیلات استان اردبیل برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

مراسم معارفه مهندس اصغر محمدزاده به عنوان رئیس اداره امور اداری،رفاه و پشتیبانی اداره کل و دکتر احمد محمدی یل سویی به عنوان رئیس گروه توسعه آبزیان ظهرامروز با حضور دکتر اله بخش مدیرکل شیلات، معاونین و همکاران ستادی برگزار شد.

در این جلسه دکتر اله بخش مدیرکل شیلات ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت سردارسلیمانی و تقدیر از زحمات روئسای قبلی به مأموریت های مرکز اداری، رفاه و پشتیبانی پرداخت و گفت:تلاش درجهت برقراری رفاهی کارمندان‌،رسیدگی به امورات مربوط به پرسنل شرکتی،رسیدگی به احکام کارگزینی،به‌روزرسانی بخشنامه ها و دستورالعمل ها ازجمله برنامه ها و مأموریت هایی است که باید در دستورکار این واحد قرار گیرد.

ایشان همچنین به بررسی عملکرد اداره کل شیلات طی ۹ ماه اخیر پرداخت و افزود: امروز با تلاش های انجام شده توسط همکاران شاهدتحقق بیش از۹۲درصدی اشتغال در حوزه شیلات هستیم و امیدواریم این روند با اتحاد و همدلی همکاران ادامه داشته باشد.

مدیرکل شیلات در ادامه به شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری درحوزه ارس و قزل اوزن،تامین آب پایداربه منظور اجرای پروژه های شیلاتی تاکید کرد و گفت:با بررسی تیم کارشناسی گروه توسعه آبزیان اداره کل و رفع موانع پیشرو،شاهد تحقق اهداف اداره کل در بحث تحقق شعارسال خواهیم بود.

 

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9734
  • 47 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.