تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

صدور وتمدید ۵۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در ۷ ماهه نخست سال جاری

  • کد خبر : 8052
  • 24 آبان 1402 - 8:27
صدور وتمدید ۵۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در ۷ ماهه نخست سال جاری
سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 59 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی استان صدور و تمدید شده است .
به گزارش آذردید؛

حسنعلی حسین پور سرپرست اداره کل با اعلام این خبر افزود : این پروانه ها درزمینه فرآورده های تولیدی مصالح ساختمانی ،غذایی و کشاورزی ،مکانیک ،فلزشناسی ،بسته بندی ،سلولوزی و واحد خدمانی سردخانه صادر شده است.

حسین پور اظهار داشت: در ۷ ماهه اول سال جاری ۳۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد های تولیدی و خدماتی مختلف صادر و تعداد ۲۶ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است.

وی خاطر نشان کرد: قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه های استاندارد ،واحد هایی که در طول اعتبار پروانه، استاندارد یا استاندارد های تعیین شده را رعایت کنند ،پروانه های کاربرد علامت استاندارد های آنها به مدت سه سال تمدید می شود .

سرپرست اداره کل استاندارد اردبیل در پایان تصریح کرد : هم استانی های عزیز مردم می توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد نصب شده بر روی کالا وخدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد غیر استاندارد مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

 

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8052
  • 86 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.