تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

فتاح: عملیات روسازی راه‌آهن اردبیل – میانه در موعد مقرر به اتمام می‌رسد

  • کد خبر : 2441
  • 25 شهریور 1400 - 12:58
فتاح: عملیات روسازی راه‌آهن اردبیل – میانه در موعد مقرر به اتمام می‌رسد
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: عملیات روسازی راه‌آهن اردبیل - میانه در موعد مقرر بدون توجه به مسائل مالی تکمیل خواهیم کرد.
به گزارش آذردید؛

فتاح صبح امروز در بازدید از پروژه‌های مهم استان اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای اتمام پروژه‌های مهم استان اردبیل اعم از راه‌آهن اردبیل – میانه یکی از اقدامات مهم و ضروری است که به همین منظور بنیاد مستضعفان درصدد است اجرای عملیات روسازی این پروژه را در موعد مقرر بدون توجه به مسائل مالی تکمیل کند.

 

فتاح اظهار کرد: کل مسیر روسازی راه‌آهن اردبیل به میزان ۱۷۷ کیلومتر بوده که با شاخه‌های فرعی و ایستگاه‌ها به ۲۰۷ کیلومتر می‌رسد و در حال حاضر ۷۸ کیلومتر از روسازی این پروژه نیز انجام یافته که تونل، پل و مسیر سخت‌رو را شامل می‌شود که در حال انجام است.

 

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه با تجهیزات کاملاً ایرانی شروع شده و در حال حاضر عملیات روسازی اعم از ریل‌گذاری و نصب سوزن‌ها توسط شرکت جنرال مکانیک این بنیاد در حال انجام است و هیچ‌گونه مشکل مالی و تجهیزاتی در این پروژه وجود ندارد.

 

وی افزود: این پروژه جزو معدود پروژه‌هایی است که تمام تجهیزات آن از شرکت‌های داخلی تهیه و در حال نصب است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده هر چه سریع‌تر شاهد اتمام پروژه در اسرع وقت باشبم و مشکلات و موانع موجود را برطرف‌سازی کنیم که این موضوع برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

وی بیان کرد: باند اصلی فرودگاه اردبیل به دست پیمانکاران بنیاد مستضعفان در حال اجراست و توسعه و ترمیم این فرودگاه نیز در مراحل نهایی قرار دارد که هم‌اکنون در مراحل کابل‌کشی برای روشنایی بوده و تا مهر ماه تکمیل خواهد شد که برای اجرای آن از بهترین آسفالت و پلیمر استفاده شده که برای تطبیق با آب و هوای اردبیل مورد آزمایش قرار گرفته بود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=2441
  • 537 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.