تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه تا پایان سال‌جاری افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 9616
  • 09 دی 1402 - 12:29
پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه تا پایان سال‌جاری افتتاح می‌شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سا‌ل‌جاری پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه به اتمام برسد که در همین خصوص از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.
به گزارش آذردید؛
مهرداد بذرپاش پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه راه‌آهن اردبیل، اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا پایان سال پروژه راه‌آهن اردبیل میانه به اتمام برسد که در همین خصوص از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: پروژه ۲۱ ساله راه‌آهن اردبیل جزو اولویت‌های اصلی دولت در کشور است و در این راستا همه منابع مالی موجود در حد وسع به میدان آورده می‌شود تا این پروژه تاپایان سال به بهره‌برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به ضرورت نیاز مالی برای پروژه از طریق اسناد خزانه طی روزهای آینده ۷۰۰ میلیارد تومان به راه‌آهن اردبیل اختصاص می‌یابد.

بذرپاش تاکید کرد: همین امروز بعد از جلسه جهت تکمیل لاینیگ و عرشه‌گذاری در حدود ۱۸۰ میلیارد تومان برای پروژه در نظر گرفتیم تا هرچه سریع‌تر موارد ذکر شده تکمیل شود.

وی عنوان کرد: ۵ هزار تن ریل برای ۴۳ کیلومتر باقی مانده فاقد ریل مسیر راه‌آهن اردبیل میانه را خودمان متعهد می‌شویم که هرچه سریع تر جهت تکمیل ریل گذاری به پروژه تحویل داده شود.

بذرپاش به پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران تاکید کرد و افزود: امیدواریم با منابع اختصاص یافته پروژه راه‌آهن اردبیل در اسرع وقت تحویل مردم منطقه شود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9616
  • 57 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.