تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل بستری شده اند

  • کد خبر : 3264
  • 28 اسفند 1400 - 11:22
۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل بستری شده اند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۴ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.
به گزارش آذردید؛

 

علی محمدیان گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۴ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند و یک مورد فوت ناشی از این بیماری ثبت گردید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل می‌گوید: بر این اساس بیماران بستری در مراکز درمانی به ۸۹ نفر رسید و در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ بیمار کرونایی نیز با وضعیت مناسب از مراکز درمانی استان اردبیل ترخیص شدند.

به گفته محمدیان در این مدت یک بیمار کرونایی نیز فوت کرد و ۳۳ بیمار نیز با وضعیت وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او به تزریق ۲ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۸۷۴ دُز واکسن کرونا تا به امروز اشاره کرد و گفت: از این میزان، ۹۵۸ هزار و ۳۸۷ دُز مربوط به مرحله اول و ۸۳۵ هزار و ۶۷۸ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۷۵ هزار و ۸۲۷ دُز مربوط به مرحله سوم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل می‌گوید: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، سرعین و نیر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های پارس آباد، مشگین‌شهر، بیله سوار، اصلاندوز، گرمی، کوثر و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=3264
  • 347 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.