تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

چهار بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل بستری شدند

  • کد خبر : 4119
  • 22 شهریور 1401 - 14:31
چهار بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل بستری شدند
ئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل اعلام کرد: با بستری شدن چهار بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع مبتلایان بستری کرونا در استان اردبیل به ۱۴ نفر رسید.
به گزارش آذردید؛

علی محمدیان اردی همچنین از ترخیص ۲ نفر از مبتلایان بستری کرونا پس از بهبودی نسبی طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و افزود: هم‌اکنون پنج بیمار مبتلا به کرونا نیز بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری بوده و در حال طی دوره درمان هستند

وی بیان کرد: شمار فوتی‌های موج جدید کرونا کم است به طوری که طی شبانه‌روز گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان ثبت نشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: با صفر شدن دوباره شمار فوت مبتلایان کرونا طی شبانه روز گذشته، مجموع جان‌باختگان شیوع هفت موج بیماری کووید ۱۹ در استان اردبیل در رقم ۲ هزار و ۸۲۶ نفر باقی ماند.

وی به مردم توصیه کرد از عادی‌انگاری بیماری خودداری کنند، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند. همچنین افرادیکه بیش از ۶ ماه از آخرین دوز واکسن کرونا آنها گذشته است حتما جهت تزریق واکسن به مراکز تزریق واکسن مراجعه نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=4119
  • 222 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.