تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

۳۰۰میلیارد تومان تا یک ماه آتی به پروژه راه‌آهن اردبیل تزریق می‌شود

  • کد خبر : 6619
  • 05 شهریور 1402 - 13:04
۳۰۰میلیارد تومان تا یک ماه آتی به پروژه راه‌آهن اردبیل تزریق می‌شود
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه بیش از ۱۸۰۰میلیارد تومان طی سال گذشته و امسال به پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده و روند ریل‌گذاری این پروژه ادامه دارد، گفت: تا یک ماه آتی نیز ۳۰۰میلیارد تومان دیگر به پروژه راه‌آهن اردبیل تزریق خواهد شد.
به گزارش آذردید؛

سیدحامد عاملی ۵ شهریور در جریان پیگیری میدانی پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ۱۷۵ کیلومتر پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه، تاکنون ۱۲۵ کیلومتر ریل‌گذاری شده و با تکمیل زیرسازی قسمت‌های مختلف این پروژه، ادامه ریل‌گذاری نیز تا پایان مسیر در حال انجام است.

وی افزود: طی سال گذشته بیش از ۱۳۵۰میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه تزریق شد و از ابتدای سال جاری نیز ۴۵۰میلیارد تومان تخصیص یافته و ۳۰۰میلیارد تومان دیگر هم تا یک ماه آینده تزریق خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در بازدید امروز از پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه همراه با نمایندگان مردم در مجلس و مسؤولانی از وزارت راه‌وشهرسازی، روند پیشرفت پروژه و تعهدات پیمانکاران ارزیابی شد تا تأمین منابع مورد نیاز هم بر اساس این ارزیابی انجام شود.

عاملی بیان کرد: امیدواریم روند زیرسازی و ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه مطابق برنامه زمان‌بندی داده‌شده به پیمانکاران به پایان برسد تا این پروژه پس از سال‌ها انتظار، به بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده مردم شریف قرار گیرد.

زهرا رضازاده

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=6619
  • 35 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.